Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensakulut, kuskille ruoat parisuhteessa

Vierailija
05.06.2025 |

Mies haluaa ajella ympäri kaupunkia uuden naisystävänsä kanssa. Nainen ei tästä oikeastaan edes välittäisi, mutta istuu kyydissä seurana. Mies sitten alkaa puhumaan että kuskille on tapana tarjota ruuat ja meinaa että grillille pitäisi päästä. En nyt ihan ymmärrä tätä enkä maksanut mitään ruokia. Jos istun miehen autossa ja hän lähinnä haluaa tällä tavoin esitellä uutta naistaan, niin eikö ruokien vaatiminen mene jo liian pitkälle? Eri asia jos olisin pyytänyt kyytiä jonnekin pidemälle ja silloin mies olisi vaan ollut kuskina eikä hänellä itsellään olisi ollut tarvetta mennä kyseiseen paikkaan. Mitä maksullisena kuskina oloa se on kun itse haluaa ajella turhan päiten ja toinen vaan istuu kyydissä seurana. Niin ja kahdenkympin molemmin puolin ollaan jos joku sen tiedon haluaa. Minä opiskelija ja mies työssäkäyvä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut, ettet pidä tuota itse viihdyttävänä harrastuksena ja ehdottanut jotain muuta? Tarjoan usein itse syömiset, jos miehen kanssa hänen autollaan liikutaan siten, että kulut eivät ole niin mittavat, että maksaisin bensarahaa, mutta tuollaisesta maksamista en ymmärrä minäkään.

Tämähän se, kun olen liian miellyttämishaluinen ja siksi olen vaan ollut ja hymyillyt. Siinä vaan meni raja kun sapuskat olisi pitänyt maksaa vähistä rahoista. Ei hänkään minulle mitään tarjoa, vaikka esim. siivosin hänen asuntoaan. Ap

Ei helvetti...

Vierailija
22/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan parikymppinen on henkisesti  mopoikäisen tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut, ettet pidä tuota itse viihdyttävänä harrastuksena ja ehdottanut jotain muuta? Tarjoan usein itse syömiset, jos miehen kanssa hänen autollaan liikutaan siten, että kulut eivät ole niin mittavat, että maksaisin bensarahaa, mutta tuollaisesta maksamista en ymmärrä minäkään.

Tämähän se, kun olen liian miellyttämishaluinen ja siksi olen vaan ollut ja hymyillyt. Siinä vaan meni raja kun sapuskat olisi pitänyt maksaa vähistä rahoista. Ei hänkään minulle mitään tarjoa, vaikka esim. siivosin hänen asuntoaan. Ap

Kotiin vähän vielä kasvamaan ja sitten vasta parisuhteeseen. 

Juu ei kannata parisuhteilla ap:n kun on selvästi liian kiltti. Nimittäin tuollaista rahankerjuuta ei mies olisi tehnyt jonkun muun kanssa, vaan nimenomaan on valinnut naisen jonka tulkitsi olevan sellainen kuka ei puoliaan pidä. Pointsit ap:lle kun ei ruokia maksanut. Mitä kotiin tulee, niin veikkaanpa että juuri kotikasvatus on tehnyt liian kiltiksi, lyttääminen ja omanarvon tunteen vieminen.

Vierailija
24/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te olette? Parikymppisiä?

Osaat kuitenkin kirjoittaa, vaikka et lukea.

Vierailija
25/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 Siinä taas oikea prinssi uljas löytynyt jostain.

Jos olet liian heittopussi sanomaan mitään, eroa nyt. Minä en kehdannut sanoa mitään huonosta käytöksestä teini-iän poikaystävälle siinä uskossa, että hän kyllä aikuistuu jossain kohtaa ja tajuaa itse. Ei tajunnut vielä 27-vuotiaaksi mennessäkään, vaan oli jo tottunut siihen, etten väitä mistään vastaan, vaan suostun ihan kaikkeen typerään mitä keksii ja antamaan vielä rahanikin. Nyt on onneksi ollut exä jo vuosikymmenen, kun vihdoin kasvatin itselleni munat. 

Vierailija
26/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkossa vaan sanot että ei ole varaa lähteä kyytiin. Ajelkoon yksin. 

Vierailija
27/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika jätkä, haluaa vaan hyötyä toisesta. On siivouttanut ap:lla asuntoaan ilmaiseksi, ei edes kahvia ilmeisesti tarjonnut, ajeluttaa näyttelyesineenä ympäri ja vielä vaatii ruokaa tästä. Ap, ihan normaalejakin miehiä on. Ilmeisesti olet hyvin nuori, ainakin alle 20 v? Nyt etsit parempaa seuraa eikä yksinolossakaan mitään vikaa ole jos ei kunnollista seuraa löydy.

Vierailija
28/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet parikymppiset pojat (ei miehet todellakaan) ovat lokkeja, koska eivät edes tajua miettiä toisen tilannetta. Itselläni oli tuossa iässä poikaystävä, joka tuli joka päivä syömään luokseni kunnes kysyin, voisiko hänkin ehkä osallistua kuluihin kun minulla opiskelijana ei ole varaa ruokkia kahta ihmistä. Jäi ihan suu auki tuijottamaan kun ei ollut tullut pieneen mieleenkään. Söi vielä kuin porsas, satsi josta olisin syönyt viikon hävisi hänen kitaansa illassa. 

Vierailija
29/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tää miesvauva luiskaan ap. Pihi ihminen on hirveä. Se testailee nyt paljonko sun rajoja voi venyttää ja sitte venyttää lisää. Run!

Vierailija
30/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet parikymppiset pojat (ei miehet todellakaan) ovat lokkeja, koska eivät edes tajua miettiä toisen tilannetta. Itselläni oli tuossa iässä poikaystävä, joka tuli joka päivä syömään luokseni kunnes kysyin, voisiko hänkin ehkä osallistua kuluihin kun minulla opiskelijana ei ole varaa ruokkia kahta ihmistä. Jäi ihan suu auki tuijottamaan kun ei ollut tullut pieneen mieleenkään. Söi vielä kuin porsas, satsi josta olisin syönyt viikon hävisi hänen kitaansa illassa. 

Minulla aikoinaan samoin. Asui vanhempiensa luona ilmaiseksi 25-vuotiaaksi ja ei edes tajunnut ettei minulla opiskelijana ollut mahdollisuutta edes hyvää hyvyyttäni häntä elättää. Suuttui kun pyysin tuomaan jotain mukanaan ja tokaisi voivansa sitten jatkossa syödä vanhempiensa luona ilmaiseksi. Tämäkin oli töissä käyvä vielä kaiken lisäksi. En ymmärrä miten vanhempansa katselivat ja ruokkivat tuollaista lokkia.

Vierailija
31/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pojat ajoi p1llurallia saadakseen p1llua, nyt ne ajaa sitä saadakseen p1llun ostamaan heille ruokaa. 

Onpa kumma ettei naisia enää parisuhteet kiinnosta 

Vierailija
32/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen pojat ajoi p1llurallia saadakseen p1llua, nyt ne ajaa sitä saadakseen p1llun ostamaan heille ruokaa. 

Onpa kumma ettei naisia enää parisuhteet kiinnosta 

Oli niitä ennenkin kummia lokkeja. Veljeni entisen kaverinsa kanssa ajeli aikoinaan tätä kyseistä rallia ja veli hommasi tytöt autoon. Kaverilleen ei sitten nämä naiset kelvanneet vaan hänelle olisi kuulemma pitänyt maksaa että olisi jompaakumpaa naista p*nnut ja tämä tyyppi oli ollut kuskina. lähti sitten autoineen ja veli jäi kahden naisen kanssa. Toisesta tuli hänen naisystävänsä. Tältä naiselta kuulin asiasta ja tämä veljen kaveri olisi oikeasti pa**ut jos olisi saanut rahaa. 

Vierailija
33/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te olette? Parikymppisiä?

Suomessa on oppivelvoillsuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?

Et siis seuraa aikaasi,sillä kouluputkesta tulee läpi jengiä joka ei osaa lukea ja kirjoittaa nää on näitä työvoimapulan paikkaajia.

Vierailija
34/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni juuri täysi-ikäinen poika ajelee ympäriinsä kaveriensa kanssa, maksavat bensat yhdessä. Ehkä tämä ap:n poikaystävä on jäänyt sille tasolle, eikä ole tullut ajatelleeksi, ettei ap ole kiinnostunut ympäriinsä ajelemisesta. Kannattaa sanoa sille pojalle suoraan, että ap viettäisi yhteistä aikaa mieluummin tavalla x tai y. Se poika ei ehkä edes osaa ajatella, mitä muuta voisi tehdä kuin ajella.

T. Pojan äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän