Hyvät rintaliivit maksavat yli 100 euroa...
Tukevat. Aivan järjetöntä rahastusta välttämättömyyskapistuksille.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandossa on toisinaan myynnissä Dorina-merkin kevyitä, hyviä ja halpoja liivejä. Ostan tusinan kerrallaan ja niin voin vaihtaa puhtaat joka päivä ilman, että pestä läträisin ainoita satasen liivejäni käsin lavuaarissa.
Kyseiset Dorinat pesen koneessa 40 ohjelmalla sitten, kun pyykkikoriin on kertynyt riittävästi.
Kuppikokosi? Aloituksessa kirjoitetaan -tukevista- liiveistä.
C tai D, riippuen siitä miten lihava kulloinkin olen. Ovat kyllä riittävän napakat.
Kengät ovat myös välttämättömät ja hyvät kengät maksavat. Samoin housut, takki, ruoka jne jne.
Niinhän se on, että tupakkaan, alkoholiin ja roskaruokaan ollaan kyllä valmiita tuhlaamaan rahaa, mutta kun kyseessä on oma hyvinvointi ja terveys, niin...
En ole koskaan ostanut niin kalliita, vaikka olen isorintainen. Tavaratalosta tai marketista on hyvät löytynyt ja usein vielä alennusmuýynnistä. Nuoruus oli köyhyyttä, ja vaikka nyt olisi varaakin, en raaski.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että tupakkaan, alkoholiin ja roskaruokaan ollaan kyllä valmiita tuhlaamaan rahaa, mutta kun kyseessä on oma hyvinvointi ja terveys, niin...
8 normikokoista askia kuukaudessa. Sillä rahalla saa jotakin parempaa. Mutta ei pysty ostamaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä saa n. 50 eurolla. Ei ole pakko ostaa alusvaateliikkeestä.
Jossain sokkarilla ja alusvaateliikkeissä samat liivit ovat samanhintaiset.
Mitä sitte? En käy niissä.
Sokkari ei ole alusvaateliike. Sitä sitte.
Täällä ei ole sokkaria.
Höpöhöpö. 12€ maksoin kunnon urheiluliiveistä kun ei f-kupilla mitään pushappeja tarvii.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut niin kalliita, vaikka olen isorintainen. Tavaratalosta tai marketista on hyvät löytynyt ja usein vielä alennusmuýynnistä. Nuoruus oli köyhyyttä, ja vaikka nyt olisi varaakin, en raaski.
Ei sinulla sitten oikeasti ole isoja rintoja. Itse en ole koskaan löytänyt sopivia kokoja marketeista vaikka aina etsin, kuppikoot päättyy aina D:hen ja niissäkin on järjettömät ympärysmitat, jotain alkaen yli 90. Isorintainen mutta muuten laiha ei löydä marketeista muuta kuin sporttiliivejä.
Just tilasin nettikaupasta alennuksesta 40€. Hyvät on ja tulevat. Lempparimallini on alennuksessa yleensä n.50€.
Onneksi on niin kiinteät rinnat, ettei tarvitse liivejä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kova hinta, kun ei niihin edes mene paljon materiaaleja.
Mutta osien määrä on kymmeniä. Ompeluun ja viimeistelyyn menee tunteja, ei minuutteja, kuten monissa muissa vaatteissa.
Mieluusti maksan primadonnistani satkun ja käytän niitä kaksitoista vuotta useamman kerran joka kuukausi. Ovat hintansa haukkuneet aina.
Sokkari ei ole alusvaateliike. Sitä sitte.