Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vissiin munannut elämässä

Vierailija
04.06.2025 |

Selailen välillä ajan kuluksi tämän palstan lisäksi myös r/Finland -foorumia Redditissä.

Englanninkielinen postaus muuton pohtimisesta, kun pariskunta tienaa "vain" 10 000 euroa kuussa, ja riittääkö se elämiseen.

Pisti jotenkin oikeasti häpeämään :D Tienaan nettona n. tonnin kuussa, vaikka teen ihan rehellistä työtä. 30h / vk, täysiä tunteja ei tunnu saavan kirveelläkään. Ne kerrat kun olen spotannut realistisen 37,5 h / vk paikan ja hakenut, on hakijoita ollut satoja. Pitäisi varmaan vaihtaa alaa, mutta olen pelkään, että olen liian typerä korkeakouluun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sinne korkeakouluun, tuskin olet liian tyhmä. Minäkin olen päässyt kahteen otteeseen vaikka ÄO on tutkitusti kaksinumeroinen. 

Vierailija
2/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ei ainakaan ole tyytyväisiä palkkaan missään muualla, Amerikassahan on maailman kovin palkkataso. Tosin siellä elinkustannuksetkin on paljon suuremmat. Synnyttäminen? Neljä tonnia kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni?? Asut varmaan vuokralla??

Vierailija
4/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen oppinut omasta tuttavapiiristä on se, etteivät opinnot välttämättä vaadi sen erityisempiä älynlahjoja. Kannattaa lähteä kokeilemaan. Vaikkei heti tärppäisikään, niin ehkä sitten seuraavalla tai sitä seuraavalla kerralla.

Kuka se nyt olikaan joka oli hakenut teatterikouluun vuosi vuoden jälkeen. Sillä hengellä, mutta toivon mukaan paremmalla menestyksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi