Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen jota ei kiinnosta mikään muu kuin syöminen

Vierailija
04.06.2025 |

Oltiin porukalla reissussa. Tämä ihminen oli hissukseen koko ajan, oli haaveilevan hajamielinen. Vastaili lyhyesti jos kysyttiin. Hotellihuoneessa oli makkarissaan lepäilemässä suurimman osan aikaa, kun muut juttelivat olohuoneessa ja suunnittelivat reissun ohjelmaa. Mutta heti kun joku sanoi "nyt voitaisiin tilata ne pizzat", tämän ihmisen makkarista alkoi kuulua rapinaa ja hän ilmestyi paikalle ja kertoi minkä pizzan haluaa. Pizzoja odotellessamme hän oli hilpeällä tuulella, skarppi ja melko puhelias. Hänen intonsa kasvoi kun pizzat saapuivat. Hänen silmänsä oikein loistivat kun hän nieleskellen availi pizzalaatikoita etsien omaansa. Pizzoja syödessämme hän keskittyi syömiseen mutta oli hyväntuulinen. Kun katsoimme elokuvaa ja meillä oli karkkeja, hän jaksoi keskittyä leffaan niin kauan kuin hänen karkkinsa kestivät. Karkkien loputtua hän vaipui taas haaveilevaan hiljaisuuteensa ja usein lopulta sanoi ettei pidäkään elokuvaa kiinnostavana ja vetäytyi makkariinsa.

Eikö tällainen ole vähän omituista käytöstä? Tämä kiinnostaa minua erityisesti, koska minä olen tämä ihminen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti? Syödä pitää heidänkin.

Vierailija
2/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ihmettelet toisen suhdetta ruokaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen on parasta

Vierailija
4/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen pariskunnan joka viettää kesäloman aina makkarissa pimennysverhot vedettyinä ikkunan eteen katsoen sarjoja putkeen ja tilaavat kolme kertaa päivässä ravintoloista ruokaa kuten hampurilaisaterioita, kebabeja, pizzoja ja kiinalaista ruokaa. Käyvät vilttiin kääriytyneinä noutamassa ovelle kuljetetun ruokanyytin ja painelevat takaisin pimennettyyn makkariin vällyjen väliin syömään ja tuijottamaan sarjoja.

Vierailija
5/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen pariskunnan joka viettää kesäloman aina makkarissa pimennysverhot vedettyinä ikkunan eteen katsoen sarjoja putkeen ja tilaavat kolme kertaa päivässä ravintoloista ruokaa kuten hampurilaisaterioita, kebabeja, pizzoja ja kiinalaista ruokaa. Käyvät vilttiin kääriytyneinä noutamassa ovelle kuljetetun ruokanyytin ja painelevat takaisin pimennettyyn makkariin vällyjen väliin syömään ja tuijottamaan sarjoja.

Kerrot itsestäsi.

Vierailija
6/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, miksi ei kiinnosta muu. Onko koskaan kiinnostanut? Ja minkä ikäinen aloittaja on?

Vierailija
7/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen on tyypillinen kehopositiivinen.

Vierailija
8/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa viettää loma. T. Introvertti kulinaristi

Vierailija
9/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet perheessäsi oppinut, että syöminen on sosiaalinen tapahtuma. Luonteeltasi olet kuitenkin introvertti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi