Ihminen jota ei kiinnosta mikään muu kuin syöminen
Oltiin porukalla reissussa. Tämä ihminen oli hissukseen koko ajan, oli haaveilevan hajamielinen. Vastaili lyhyesti jos kysyttiin. Hotellihuoneessa oli makkarissaan lepäilemässä suurimman osan aikaa, kun muut juttelivat olohuoneessa ja suunnittelivat reissun ohjelmaa. Mutta heti kun joku sanoi "nyt voitaisiin tilata ne pizzat", tämän ihmisen makkarista alkoi kuulua rapinaa ja hän ilmestyi paikalle ja kertoi minkä pizzan haluaa. Pizzoja odotellessamme hän oli hilpeällä tuulella, skarppi ja melko puhelias. Hänen intonsa kasvoi kun pizzat saapuivat. Hänen silmänsä oikein loistivat kun hän nieleskellen availi pizzalaatikoita etsien omaansa. Pizzoja syödessämme hän keskittyi syömiseen mutta oli hyväntuulinen. Kun katsoimme elokuvaa ja meillä oli karkkeja, hän jaksoi keskittyä leffaan niin kauan kuin hänen karkkinsa kestivät. Karkkien loputtua hän vaipui taas haaveilevaan hiljaisuuteensa ja usein lopulta sanoi ettei pidäkään elokuvaa kiinnostavana ja vetäytyi makkariinsa.
Eikö tällainen ole vähän omituista käytöstä? Tämä kiinnostaa minua erityisesti, koska minä olen tämä ihminen.
Kommentit (9)
Miksi ap ihmettelet toisen suhdetta ruokaan?
Mä tunnen pariskunnan joka viettää kesäloman aina makkarissa pimennysverhot vedettyinä ikkunan eteen katsoen sarjoja putkeen ja tilaavat kolme kertaa päivässä ravintoloista ruokaa kuten hampurilaisaterioita, kebabeja, pizzoja ja kiinalaista ruokaa. Käyvät vilttiin kääriytyneinä noutamassa ovelle kuljetetun ruokanyytin ja painelevat takaisin pimennettyyn makkariin vällyjen väliin syömään ja tuijottamaan sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen pariskunnan joka viettää kesäloman aina makkarissa pimennysverhot vedettyinä ikkunan eteen katsoen sarjoja putkeen ja tilaavat kolme kertaa päivässä ravintoloista ruokaa kuten hampurilaisaterioita, kebabeja, pizzoja ja kiinalaista ruokaa. Käyvät vilttiin kääriytyneinä noutamassa ovelle kuljetetun ruokanyytin ja painelevat takaisin pimennettyyn makkariin vällyjen väliin syömään ja tuijottamaan sarjoja.
Kerrot itsestäsi.
Haluaisin tietää, miksi ei kiinnosta muu. Onko koskaan kiinnostanut? Ja minkä ikäinen aloittaja on?
Semmoinen on tyypillinen kehopositiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tapa viettää loma. T. Introvertti kulinaristi
Ehkä olet perheessäsi oppinut, että syöminen on sosiaalinen tapahtuma. Luonteeltasi olet kuitenkin introvertti.
Introvertti? Syödä pitää heidänkin.