Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan itseäni ja tätä maailmaa!

Vierailija
04.06.2025 |

Olen tyhmä loppuunpalanut autisti jolla mt-ongelmia, ei mitään mahdollisuuksia pärjätä täällä yhtään mitenkään kun jo kaikki prkeleen yksinkertaisetkin asiat ei onnistu tai unohtuu niin yritä siinä sitten ymmärtää miten tämä sekopäinen yhteiskunta ym. psykoottinen maailma toimii tai pärjätä siinä kun se on tehty, en tiedä kelle tämä sekasotku on tarkoitettu.

Kela on yksi ***** laitos jonka tarkoitus on vain kyykyttää ihmisiä eikä auttaa. Kaikki siellä täysin sekavaa josta ei saa edes selkosuomella tai millään selvää. Laita miljoona selvitystä joka hlvetin asiasta ja pienestäkin asiasta lähtee tuet ym.

Mutta annas olla kun poliitikko ym. vetää sieltä täältä välistä eikä kukaan tee mitään koska ne jotka tätä estäisi on juuri nämä samat paskat jotka surutta kusettaa ja huijaa.

Jos mennään takaisin alkuun niin en ymmärrä edes tavallisia ihmisiä enkä jaksa heitä kun en ymmärrä mistä he puhuvat koska elän ihan eri todellisuudessa kuin muut. Pitää kokoajan esittää normaalia tai ketään ei kiinnosta. Pitää jauhaa asioista joista en ymmärrä mitään ja omista jutuista en voi koskaan jutella kun ei ketään kiinnosta.

20 vuotta käynnyt mt-hoitajan jutteilla ja yhtä pitkään popsinut niitä ja näitä lääkkeitä. Paskempaan suuntaan vaan elämä menee.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaa rataa, tsemppiä

Vierailija
2/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä maailma jatkaa samaa psykedeelistä rataa eikä meno muutu koskaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus <3

Vierailija
4/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
5/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa päivääsi :)

Vierailija
6/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tarvinnut ja ansainnut parempaa apua. Voimia, olet selvästi tosi sinnikäs ihminen. Toivottavasti saisit edes jostain mielenrauhaa ja iloa. Ja on ymmärrettävää että byrokratia stressaa pahasti.

Vierailija
7/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuule tuttua. Itse käynyt melkein 20v kanssa juttelemassa ja syönyt lääkkeitä. Ei mitään apua. En ole terapiaa saanut ja nyt eläkkeellä. Voisin tehdä töitäkin mutta kuka mulle niitä antaa? Ja lisäksi voisi mennä eläke pysyvästi. Ärsyttää kun mun lähipiirissä on ihmisiä millä menee elämässä lujaa ja kaikki onnistuu kun itse räpiköinyt pinnalla jo vuosia. Eikä tää tästä tule edes paranemaan tää elo. Mietin että onko tää elämä mun joku henk.koht. helvetti missä oon. 

Vierailija
8/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä maailma jatkaa samaa psykedeelistä rataa eikä meno muutu koskaan. ap

Maailmalle ei hirveesti voi tällä hetkellä mitään. Muuta kuin yrittää itse säilyttää inhimillisyys ja moraali.

Ala elää itsellesi äläkä edes yritä täyttää jotain ulkoapäin määriteltyä hyvää elämää. 

Kelaan kannattaa suhtautua kuin peliin, aina seuraava hyppy seuraavan esteen yli.

Vierailija
9/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tyhmä ei kirjoita noin hienoa monologia, joten hyvää jatkoa sulle sinä pärjäät.

Vierailija
10/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään joka voisi auttaa noiden sinulle hankalien asioiden hoidossa, esim. kela-asiat? Olisiko mahdollista saada joku tukihenkilötyyppinen avuksi? Itse ainakin auttaisin mielelläni, jos vaan jotenkin auttaa voisin. 

Vierailija
11/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on me kaikki tarvitaan kaikkia.

Vierailija
12/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene eteenpäin!

Mene töihin!

Kaikille löytyy paikka kun vain _yrittää_!

Ei saa jäädä tuleen makaamaan!

Ota Apu Vastaan!

Tähän oma valitsemasi klisee: ________!

Vierailija
13/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta mitähän lääkkeitä menee, voisi olla ihan kokeilemisenarvoista _hitaasti_ pienentää annoksia. 

Vierailija
14/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte viinaa oo kokeillu lääkkeeksi? saattas rattaat päässä ruksahtaa paikalleen.

Vierailija
15/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene eteenpäin!

Mene töihin!

Kaikille löytyy paikka kun vain _yrittää_!

Ei saa jäädä tuleen makaamaan!

Ota Apu Vastaan!

Tähän oma valitsemasi klisee: ________!

Ennen somea kaikki oli todellakin paremmin.

Vierailija
16/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tyhmä ei kirjoita noin hienoa monologia, joten hyvää jatkoa sulle sinä pärjäät.

Peruskoulun päättötodistus oli 6 jonka olisi jo yli 20 vuotta sitten pitänyt soittaa hälytyskelloja minulle mutta en tajunnut. Suurin osa aineista meni rimaa hipoen eli annettiin vitonen etten jäisi luokalle tosin tätä harrastettu iät ajat muillekin mutta takaisin aiheeseen eli vaikka kirjoittaisin selkeästi se ei auta tai ole hyödyksi tässä maailmassa mitenkään jos kaikessa muussa tökkii. Minulle pitää moni asia vääntää rautalangasta enkä siltikään tajuaisi ja monelta mennyt hermot ja tullut huutoa kun en ole ymmärtänyt tai jäännyt kelaamaan päässä yrittäen ymmärtää mistä juuri puhuttiin. ap

Vierailija
17/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Myös minä vihaan sinua. 

Vierailija
18/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hommaa itsellesi toimintaterapiaa? Mikset mene autistien vertaisryhmään? Uskon että erillisyyden tunne tekee huonoa ja saa vihaamaan, mutta sun pitää ensin lääkitä itsesi tasaiseksi ja päästä tuosta vihasta irti. Sitten mennä muiden ihmisten kanssa opettelemaan vuorovaikutusta ja tervehtyä masennuksestasi.

Mun kaunis ja älykäs korkeakouluopiskelijatyttäreni pääsi autismiin erikoistuneen terapeutin toimintaterapiaan kaksi vuotta sitten ja yrittää kohta jatkaa opintoja. Hän sai diagnoosin vasta aikuisena 12 vuotta sen jälkeen kun ongelmat alkoivat. Ei hän ole katkera.

Hän ei puhu eikä kirjoita paitsi mulle ja sisarelleen, mutta ainakin on ihan itse hommannut itsensä pääsykokeisiin ja haluaa yrittää uudestaan.

Eikä hän käsittääkseni vihaa ketään. Päin vastoin. Miksi sinä olet huonompi ja surkeampi kuin hän? Oletko tyhmempi vai johtuuko kiveksistä?

Vierailija
19/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/autismikirjon-omahoito-ohj…

Maksuton, mutta hommaa lähete omalääkäriltä tai psykiatrian polilta, jossa olet jo asiakkaana. Jos jätit hoitosi kesken, itsepä kärsit siitä nyt.

Vierailija
20/32 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Myös minä vihaan sinua. 

Ja minä teen sinusta juutalaisen, veitseni teroitin joten kulli esille senkin ruona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi