Listataan tähän ketjuun persaukisten tai tyhmien ihmisten juttuja
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite että terveellinen ruoka on kallista
Kaali, peruna ja soijarouhe ovat todella yksipuolista ruokaa.
Paitsi ei ole. Pelkällä perunalla eläisi kun vähän lisäisi välillä voita (a/d) vitaminien takia.
Se että kuvitellaan muiden olevan kateellisia jostain esim. autosta tms. varsinkin jos joku ei pidä jostain samasta asiasta kuin itse pitää niin se käännetään omassa päässä sen toisen kateudeksi jotta tulisi vähän parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyhmien ja persaukisten juttuja toivotaan niin miten tämän ketjun on tarkoitus erota mistään muusta Vauvapalstan ketjusta?
Ei mitenkään jos kyse on tuosta
https://www.vauva.fi/keskustelu/4471670/korvaa-aloitusten-1-sana-pierul…
Käytän Klarnaa sen vuoksi ettei tarvitse nettikaupassa syöttää verkkoon luottokortin numeroa. Lisäksi maksaminen onnistuu myös ulkomaisissa verkkokaupoissa ja pidän Klarnaa turvallisempana kuin luottokortin numeron syöttämistä.
Laskun voi maksaa myös yhdellä maksulla, 1 kk maksuaikaa ilman korkoa, sama kuin luottokortilla.
Miten on nastakengät persaukisten kengät? Omat Ice bugit maksoi 200 euroa. Ja on mulla näistä listoista neliveto Dusterikin, maksoi 30 tonttua. Mitään tyhmääkään noissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmää on Klarnalla maksamisessa? Pankkikortillako pitäisi verkko-ostokset maksaa? Se se vasta on tyhmien touhua.
Tämä. Syöttävätkö nämä klarnaa vastustavat pankkikorttinsa numeron kaikille nettisivuille, vai antavatko peräti nettipankkitunnuksensa? Ja pitävät päälle tyhminä niitä, jotka käyttävät luotettavaa maksupalvelua?
Tämä on ollut itsellänikin syy käyttää klarnaa. Kun olen saanut tuotteen ja varmistunut kaiken olevan ok, olen maksanut sen kerralla.
Itse mieltäisin Klarnan samaan kun ennen oli mahdollisuus tilata laskulla, enää ei juuri missään ole tätä mahdollisuutta ollut.
Koko ajan tuutataan uutisia uusista huijauksista, niin en ihan oikeasti uskalla syöttää tunnuksiani tai korttitietojani mihinkään sivustoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmää on Klarnalla maksamisessa? Pankkikortillako pitäisi verkko-ostokset maksaa? Se se vasta on tyhmien touhua.
Tämä. Syöttävätkö nämä klarnaa vastustavat pankkikorttinsa numeron kaikille nettisivuille, vai antavatko peräti nettipankkitunnuksensa? Ja pitävät päälle tyhminä niitä, jotka käyttävät luotettavaa maksupalvelua?
Luotettavaa? IPO peruttu ja konkurssilla spekuloidaan.
No enhän minä siinä mitään häviä vaikka menisivät konkkaan, korkeintaan minun ei tarvitse maksaa sitä laskua.
Kunnon torspo maksaa Wolt-ostoksensakin Klarnalla.
Vierailija kirjoitti:
Skoda on saksalainen..
Siellä itäblokin kaalilavetin omistaja hokee itselleen mantraa 😂
Skoda on edelleen TSEKKILÄINEN autonvalmistaja, ei saksalainen.
Että hävetti, kun Stubb valittiin meidän presidentiksi, niin eräs hullu muija väitti kiven kovaan, että valittiin venäjän Putin !!! Ja se ei muutenkaan tiennyt mitään mistään. Esim mikä on Koraani ? Sehän on erään uskonnon Raamattu. Tai vastaava. Se kyl väitti, et se tietööööö, mik o koralli.......se oli iänes koko ajan joka asiasta !!!! Ei ollu hetkeäkään hilijooooooooo ! Nyt se o onneks veks täältä. Ja se ei tiennyt, et missä o Oulu, meidän asuinkaupunki !!!!! Se ehdotti muutamaa paikkaa, yks meni jopa Ruotsiin asti..........Kuusamoon kerran, ja pariin muuhun paikkaan täysin väärin !!!!! Kyl sen huomas, ettei se oo ollu hereil maantiedon tunneilla, eikä,ole katsonut uutisia ja säätä TV:sitä, netistä yms !!! Vaik o jo yli 20-v. Sen nyt tietöööö lapsikin täällä, et missä o Oulu !
Vierailija kirjoitti:
Mustamaalauskampanjat ja pahan puhuminen
??
Vierailija kirjoitti:
Tunikat, ballerinat ja nastakengät.
Mitä tyhmää tai persaukista noissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai luottokortin tietojen antaminen eri yrityksille. Klarna ei kertaakaan ole aiheuttanut vaikeuksia ja aion käyttää sitä jatkossakin. Maksan laskun heti tuotteen saavuttua ja sillä hyvä.
Samoin minä.
Ketjun aloitus käy mainiosti esimerkiksi jälkimmäisestä. Ei se rahan tai varallisuus tee ketään fiksummaksi. Enkä nt kutsuisi suojatyöpaikasta saatavaa rajallista korvausta kummoiseksi varallisuudeksi.
Istutaan samas pöydäs mut ei viitti suut avat Helpompi näpytel.
Omistaa feikkejä LV-tuotteita yms.
Kokoomuslaista perhe-idylliä ja lastenkasvatusta:
Luotettavaa? IPO peruttu ja konkurssilla spekuloidaan.