Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että kannattaa kahvinkeiti, leivänpaahdin, mikraaaltouuni ottaa verkkovirrasta pois aina kun et käytä sitä.

Vierailija
04.06.2025 |

Niin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön koneet on jatkojohdossa ja nappaan vaan katkaisimen virran poikki. En rupea vetelemään, nää nykyajan pistorasioiden kannat on niin hötöä että en meinannut enää saada johtoa pois pistorasiasta kun ne tinkelit siinä meni epäasialliseen rakoon töpselissä.

Vierailija
22/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jääkaappipakastin. 

Mut minulla on siellä maitua, ja sieniä ja marjojakin. :(

hahhahahahahahahahahahha maitua...anna mun kaik kestää, mikä hiton sudeetti-savolainen....maitua

Juo sinäkin maitua äläkä pilkkaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä dildon laturi?

Dildo on penisjäjitelmä ilman mitään elektromekaniikkaa, sitä ei tarvitse ladata.

Ääh no mikä se sitten on mikä ladataan, etupyllyn päristin?

No niitä masturbaattoreita löytyy satoja erillaisia mutta dildonimellä ei koska se on käytänössä tekokulli.

Vierailija
24/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustakin incelli kannattaisi aina ottaa virrat pois kun et ole hyödyksi, esimerkiksi nyt.

Kun palstapässi oppii uuden sanan sitä pitää käyttää ihan joka yhteydessä jatkuvasti jankaten. 

Sinä incelli valitettavasti et opi mitään uutta, vaan jankkaat samaa roskaa vuodesta toiseen.

Vierailija
25/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television kanssa olen toiminut noin ja se on kytkimellä varustetussa jatkojohdossa. Virrat pois aina kun sitä ei katso . Lisää jonkun verran myös laitteen käyttöikää kun virtalähde ei ole jatkuvassa jännitteessä 

Vierailija
26/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noihin tulla häiriö. Ja nyt on nämä vakoilevat rasvakeittimet jollain ominaisuuksilla jossa on vaara tulla kytätyksi. Ja imurit jotka imuroi itekseen. Liikaa tekniikkaa näköjään joka paikassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi