Mulla on jalkojenhoito lahjakortti
En vaan ole kehdannut mennä tämän hammasjutun takia. T. Valis
Kommentit (22)
Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen
Joo, ap taitaa olla melko yksinkertainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen
Mitä väliä sillä on?ap
No ei kai ne siellä sun suuhun katsele?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap taitaa olla melko yksinkertainen tyyppi.
Kyllä, ei voi muihin päätelmiin tulla.
Ei se jalkahoitaja sinun hampaitasi katsele, enemmän sieltä jalkapuolelta hoitaa.
Miten ne hampaat liitttyy jalkahoitoon? Jalkahoitajien asiakkaat on usein iäkkäitä, kompuravarpaita, eivät itse pysty hoitamaan ka kynsiä leikkaamaan, hampaattomia, ryppyisiä jne.
Jos ei nyt ihan johonkin missien luksushoitolaan ole korttisi. Vaan tavan jalkahoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän siellä jotain jutella. Se on hankalaa ja arvailen sitä näin hampaattomana.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän siellä jotain jutella. Se on hankalaa ja arvailen sitä näin hampaattomana.ap
Siis arkailen. ap
Vierailija kirjoitti:
Missä hampaasi ovat?
Ne on poistettu. Eikä proteesit sovi eikä hammasimplantteihin ole varaa. Joten hampaattomana elän.ap
Laita maski, pelkäät flunssaa. :)
Vierailija kirjoitti:
En mä maskin kanssa viitsi mennä.Ei se päässä voi loppuelämää kulkea.ap
Etkä myöskään parturiin vai minne se oli, kehdannut mennä?
Nyt kuule rohkeasti vaan, kyllä noissa paikoissa käy ihan kaikenlaisia ihmisiä ja ne ammattilaiset ovat nähneet yhtä sun toista. Eikä ne sun hampaattomuutees keskity, ihan eri alan ihmiset on siihen tarkoitukseen.
Ja hammaslääkärit ne vasta kaikkea näkevätkin!
Jalkahoitaja just kertoi yhden asiakkaansa sanoneen että hän on hiljainen ihminen. Ei osaa jutella. Kyllä ne toiveet toteuttaa.
Kysyin eikö väsytä kun me asiakkaat lärpätetään koko ajan.
No jos et tosiaan itse mene, voit lahjoittaa sen lahjakortin jollekin. Ei sitä nyt käyttämättä kannata jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä maskin kanssa viitsi mennä.Ei se päässä voi loppuelämää kulkea.ap
Laita maski, kun menet sinne. Ota pois, kun lähdet
Mielelläni neuvon.
Juu, ei siinä puhumiseen tarvitse keskittyä. Voit ihan sanoa, että sun on vaikea puhua niin kyllä se hoitaja sen huomioi.
Kävin hiukset leikkauttamassa. En ollut puheliaalla tuulella niin en rupatellut. Ihan vaan kohteliaan minimin. Todettiin vaan että kampaaja muistaa minut. Hän leikkasi tukan hyvin ilman jutustelua. Maksaessa toivoteltiin hyvät kesät jne.
Yhellä kampaajalla lakkasin käymästä kun hän ei vain puhunut koko ajan vaan aika henkilökohtaisia suorastaan urkki kun kuitenkin toisemme tiedämme.
Kyllä oli taas hyvä että tämänkin tiedotit.
😟