Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkijät. Onko kokemusta?

Vierailija
04.06.2025 |

Oletko käynyt selvännäkijällä/ennustajalla? 

Onko toteutunut? 

Kävin itse muutama vuosi sitten Tampereella Päiv Alasen vastaanotolla. Oli kyllä aivan huuhaata. Mikään ei ole toteutunut. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitaopiston kursseilla käyneeseen meedioon voi luottaa. Nää itseopiskelleet on huuhaata.

Vierailija
2/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen selvännäkijä, kun katson itseäni peilistä. Toista se oli vielä 5 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useammallakin yhden vaikean elämänvaiheeni aikana, joten tasoeroa löytyy kyllä eri tyypeiltä.  

Minun kohdallani ennustus piti paikkansa. 

Vierailija
4/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa roskaa, kuten muutkin huuhaa meiningit tarotkortteineen ja kristalleineen.

Vierailija
5/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luotatte pimeyden voimiin? 

Vierailija
6/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois tyhmiltä.

7/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP tarkoittaa, onko viesti tarkoitettu selvännäijöille vai kysytkö kokemuksia selvännäkijöistä?

Minä näen satunnaisesti kaikenlaista. Olen käynyt kerran maksullisella selvännäkijällä tätini kanssa. Liirumlaarumia yhtä kohtaa lukuunottamatta. Mielummin, jos ei ole selkeää aistimusta, poikkeaisin vaikka astrologille, siinä on kuitenkin selkeä logiikka ja säännöstö takana. Minä en ainakaan voi varmasti sanoa näkeväni aina kun tahdon, ehkä en ole vielä sillä tasolla. 

Tulevaisuudesta ei ole hyvä tietää liikaa, kenenkään.

Vierailija
8/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kirous tulee aina neljänteen polveen asti sille joka menee kysymään neuvoja Saatanalta. Noissa ihmisissä puhuu silloin demonit, EI itse ihminen, hän on vain Saatanan palveluksessa oleva kätyri. Myös noitakoulujen kirotut noitanaiset tulevat saamaan Jumalalta ansaitsemansa palkan.

Vierailija
9/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot pimeyden voimiin?

Vierailija
10/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä juotto-kuppilaan, siellä et ole selvännäkijä.

Mutta selvänäkijä saatat olla huijatessasi ihmisiä uskomaan paskaa.

Vierailija
11/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita kuin pimeyden voimia voisi olla sellaisella joka palvelee Saatanaa ja tietää ihmisten tulevaisuudesta? Mutta todellakin, olette näistä täysin tietämättömiä koska olette lähes kaikki joko pakanoita tai luopioita jotka kulkee pimeydessä omien syntiensä sokaisemina, vrt. Pride -kulkue. Ylpeys, eli Luciferin, a.k.a Saatanan synti, minkä vuoksi hänet syöstiin salamana alas taivaasta.

Vierailija
12/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useammallakin yhden vaikean elämänvaiheeni aikana, joten tasoeroa löytyy kyllä eri tyypeiltä.  

Miten ja mistä löysit nämä selvännäkijät?

Vierailija
13/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiitos Jeesus, Herran palvelija on varoittanut teitä kaikkia. Jokainen jota Taivaallinen Isä ei ole istuttanut kitketään pois, Amen.

Vierailija
14/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvän-näkijää kieltämättä itse tarviasin. Pitäsi saada ratkaistua mysteeri miten täällä tavoittaa taloyhtiön isännöitsijän?

Päämajan nettisivuilta löytyy yhteystiedot jonne aluksi soitin ja tämä ulkoisti asian henkilölle joka tätä asiaa hoitaa. Eli ei nähtävästi hoida kun olen viikon tuota soittoa odotellut. Hänen nimen sain selville tästä ensimmäisessä soitosta ja pienen tutkiskelun jälkeen selvisi että kyseessä on numero mihin ei saa koskaan yhteyttä.

Vierailija
15/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita kuin pimeyden voimia voisi olla sellaisella joka palvelee Saatanaa ja tietää ihmisten tulevaisuudesta? Mutta todellakin, olette näistä täysin tietämättömiä koska olette lähes kaikki joko pakanoita tai luopioita jotka kulkee pimeydessä omien syntiensä sokaisemina, vrt. Pride -kulkue. Ylpeys, eli Luciferin, a.k.a Saatanan synti, minkä vuoksi hänet syöstiin salamana alas taivaasta.

Oletko koskaan tutustunut Uuteen testamenttiin? Erityisesti siihen kohtaan, jossa mainitaan toisten tuomitseminen?

Vierailija
16/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä uskottelet itsellesi. Sellaista "selvännäkijää" ei ole olemassakaan joka jotain tietäisi!

Vierailija
17/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijanäkijä kirjoitti:

Mitä AP tarkoittaa, onko viesti tarkoitettu selvännäijöille vai kysytkö kokemuksia selvännäkijöistä?

Minä näen satunnaisesti kaikenlaista. Olen käynyt kerran maksullisella selvännäkijällä tätini kanssa. Liirumlaarumia yhtä kohtaa lukuunottamatta. Mielummin, jos ei ole selkeää aistimusta, poikkeaisin vaikka astrologille, siinä on kuitenkin selkeä logiikka ja säännöstö takana. Minä en ainakaan voi varmasti sanoa näkeväni aina kun tahdon, ehkä en ole vielä sillä tasolla. 

"en ole vielä sillä tasolla", etkä tule koskaan olemaan!

Vierailija
18/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki samaa nisäkäslajia, kenelläkään meistä ei ole muista radikaalisti poikkeavia yliluonnollisia kykyjä. Viihde sekoittaa yksinkertaisten ihmisten päät.

Vierailija
19/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tutustunut Uuteen testamenttiin? Erityisesti siihen kohtaan, jossa mainitaan toisten tuomitseminen?

Ketä pahaa pappia olet kuunnellut kun kuvittelet että synnistä ei tule tuomio, tietenkin tulee. Mainitsin nimeltä ainoastaan Saatanan joka on jo tumittu. Tämäkö sinua tai demoneitasi häiritsee? Jumala on sama nyt ja aina. Jeesus itse sanoi että Hän tuli täyttämään lain, ei kumoamaan sitä ja Jeesus täytti lain täydellisesti. Ovatko nämä noidat ottaneet Jeesuksen vastaan, eivät ole. Ei heillä ole vielä anteeksiantoa eikä pelastusta ENNEN kun ovat tulleet katumukseen, kääntymykseen ja ottaneet vastaan Vapahtajan. Opetukset siitä miten koko maailma olisi nyt vapaa porskuttamaan synneissä ja silti pelastuneita, on HARHAOPPEJA ja niitä tottelevat kitketään ja monet onkin jo kitketty pois. 

Vierailija
20/28 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös, miksi Jeesus viittasi pahaan sukupolveen jo omana aikanaan ja viittasi Nooaan ja Jonakseen jotka saarnasivat katumusta ja kääntymystä Jumalan puoleen ja silti nuhtelet Herran palvelijaa joka tekee samaa tämän kaikkia Raamatun opetuksia väheksyvän ja pilkkaavan, pahan sukupolven kohdalla? Tuntemuksesi niin Raamatusta ja myös Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta joka tulee vielä toisen kerran jakamaan tuomiota maan päällä eläville ja kuolleille, eli on oikeamielinen TUOMARI, on hyvin kevyellä pohjalla joka sellaisenaan valitettavan helposti johtaa kadotukseen.

Herran pelko on viisauden alku. Se mitä minä täällä teen on yritys tempaista sieluja tulesta, entäpä sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä