Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen paivakodinlahihoitaja mutta haluaisin opiskella matkatoimistoon virkailijaksi. Mista loydan noiden palkkatiedot jotta voin katsoa tippuuko palkka paljonkin?

Vierailija
23.03.2007 |

Googlella en onnistunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin isoissa matkatoimistoketjuissa palkka menee ihan listan mukaan (1500-1700 eur / kk), joka on todella pieni, mutta sitten piememmissä yksityisissä matkatoimistoissa on parempi palkka. Mulla kokemusta 5 v ja palkka 2500 eur / kk + bonukset.

Vierailija
2/4 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuta osoisi/haluaisi tehdänkään. Onhan se stressaavaa, välillä asiakkaat ovat ärsyttäviä, mutta sitten taas monesti tulee kiitosta hyvin järjesetystä matkasta ja kaikki negatiivinen unohtuu. On mielenkiintoista räätälöidä matkoja asiakkaiden toiveiden mukan. Helppoa työ ei ole, mutta haastavaa kuitenkin. Suosittelen jos vähääkään olet matkailusta kiinnostunut. Oma maailmankuvani on ainakin muuttunut ja laajentunut, olen päässyt matkustamaan paljon yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpahan vaan kun viime aikoina aika moni matkatoimisto on irtisanonut henkilökuntaa, kun suurin osa matkoista myydään netin kautta.

Vierailija
4/4 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaan ei mainosteta lehdissä kovin paljon. Monesti opiskelun kautta saattaa saada työpaikan, varsinkin jos on harjoittelujakso. Kannattaa valita harjoittelupaikka huolella ja olla ahkera. Meillekin ovat ahkerat harjoittelijat saaneet jäädä. Matkailualalla vaihtuvuus on aika suurta, joten mahdollisuuksia kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän