Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ettei yli viisikymppisenä enää haittaa

Vierailija
03.06.2025 |

Jos joku sanoo luuseriksi tai tyhjäntoimittajaksi? Niin on vuosikymmenten aikana tullut kuultua varmaan miljardi kertaa. T. Valis 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua haittaisi. Eipä kyllä ole kukaan yrittänyt sanoakaan.

Vierailija
2/6 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minua haittaisi. Eipä kyllä ole kukaan yrittänyt sanoakaan.

Minua on sanottu vaikka kuinka paljon.  Oikeassahan he ovat.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mua haittaa. Olen tehnyt 32 vuotta töitä ja terveys on mennyttä. Tein fyysisesti rasittavaa, pienipalkkaista työtä. Olen osatyökyvytön. Mä haluan töitä.

Vierailija
4/6 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mua haittaa. Olen tehnyt 32 vuotta töitä ja terveys on mennyttä. Tein fyysisesti rasittavaa, pienipalkkaista työtä. Olen osatyökyvytön. Mä haluan töitä.

Otan osaa. En kyllä oikein usko, että sua pidetään luuserina tms kun olet noin kauan ollut töissä.ap

Vierailija
5/6 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. En kyllä oikein usko, että sua pidetään luuserina tms kun olet noin kauan ollut töissä.ap

Kiitos, tutut ei tee sellaista mulle.

Vierailija
6/6 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kai noinkin suhtautua...En itsekään ole syystä ja toisesta työelämässä, mutta en myöskään yhtään mikään luuseri/ tyhjäntoimittaja.

Ihmisille vaan sattuu ja tapahtuu asioita, mitä ulkopuoliset eivät ymmärrä/ näe.

Tietäisivätpä vaan...Ja tuollaiset kommentit voi jättää turhiksi. Itse ovat olevinaan, kun ovat saaneet kaiken helpolla (*turha vikistä, etteivät olisi...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi