Miksi Jodelia käytetään lähteenä iltapäivälehdissä?
Kommentit (21)
Iltapäivälehti on roska/juorulehti.
Juorulehdille kelpaa lähteeksi luonnollisesti juorut.
Tämänkin palstan provoavaa kirjoitusta on käytetty "uutisena" iltalehdessä.
Käytetäänhän tätäkin.
"Some räjähti".
Joka päivä on uutinen mm Trumpista joka on tehty jonkun väitteen tai huhun perusteella. Tuntuu että toimittajat ovat kaikki vasemmistolaisia teinejä. Haluaisin uutisia en huhuja.
Vierailija kirjoitti:
Laita uutinen, missä Jodelia on käytetty lähteenä
Esim tänään
https://www.is.fi/viihde/art-2000011271924.html
Edelleenkään ei yhtään uutista ole löytynyt, missä Jodelia käytetty lähteenä?
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä on uutinen mm Trumpista joka on tehty jonkun väitteen tai huhun perusteella. Tuntuu että toimittajat ovat kaikki vasemmistolaisia teinejä. Haluaisin uutisia en huhuja.
Suurin osa on 25-30v vihervasemmistolaisia naisia, seuratkaapa niitten juttuja vähän aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tänään
Uutisena on se, että Lauri Haav on ollut Vain elämää -kuvausten aikaan keikalla YlexPop-tapahtumassa. Jutussa kerrotaan, että asiaa on ihmetelty Jodelissa, mutta Jodel ei ole ollut lähteenä. t. Journalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tänään
Uutisena on se, että Lauri Haav on ollut Vain elämää -kuvausten aikaan keikalla YlexPop-tapahtumassa. Jutussa kerrotaan, että asiaa on ihmetelty Jodelissa, mutta Jodel ei ole ollut lähteenä. t. Journalisti
Jodel on teinien juorupalsta, sitä ei pidä edes siteerata
Ip-lehtien "toimittajille" on annettu tehtäväksi seurata Jodelia, eräs kommentoi. He myös kirjoittavat sinne vapaa-ajallaan, tokaisee puolestaan eräs.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jodel? Sivistäkää minua.
KVG
Vierailija kirjoitti:
Käytetäänhän tätäkin.
"Some räjähti".
Kohta on digi-IL:ssa: Some kuohuu toimittajien somen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Ei selvinnyt. Osaako joku muu selittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Mene www.google.com, laita siihen hakukenttään "jodel" ja näin saat vastauksen kysymykseesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Mene www.google.com, laita siihen hakukenttään "jodel" ja näin saat vastauksen kysymykseesi
Kiitos.
Onhan se toimittajalle helpompi avata jodel ja tehdä siitä juttu kuin avata ulko-ovi ja mennä tekemään juttua tosielämästä.
Koska kuvitellaan, että ihmisten mielipiteet tuo jotain lisäarvoa jutuille ja saahan sillä tietysti lisää lihaa juttuun, jonka sisältö on "julkkis osti koiran" tai "julkkis laihtui".