Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertti nainen-ekstrovertti mies

Vierailija
02.06.2025 |

Onko tuhoontuomittu suhde vai voiko toimia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos on ekstrovertti ja itsekäs, luuhaa koko ajan kavereiden kanssa tai kaverit notkuvat teidän kotona. Se on introvertimmälle raskasta. Varsinkin, jos asiasta sanoo, niin ekstrovertti saattaa kokea, että rajoitat hänen elämäänsä turhan takia. Itse jaksoin 20 vuotta, sitten tuli seinä vastaan. Nyt olen introvertimmän miehen kanssa, ja yhteiselämä on kaikin tavoin miellyttävämpää.

Vierailija
2/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin sopii kyllä: IN-mies ja ES-nainen, ts. intuitiivinen introverttimies ja aistillinen ekstroverttinainen toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa suht tuoreessa suhteessa nyt. Otin heti asian puheeksi, mies kuunteli ja ymmärsi. En lähde kaikkialle mukaan. Hän ei pidä kotona jatkuvasti avointen ovien päivää. Toistaiseksi menee hyvin.

Vierailija
4/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ihmisestä. Oon introvertti nainen ja pari poikaystävää on mua säälinyt ja oon saanut huutoa tästä kun oon hiljainen. (No auttaako se huutaminen?)

Toisille taas ei ole ollut ongelmaa, että saatan porukasta välillä vetäytyä olemaan hissukseen vaikka itse tykkäävät olla äänessä tai olen hiljempi kuin muut.

jpskus surettanut kumppanin puolesta kun haluais mutta mukaan porukkaan mutta tarviin oikeasti sitä yksinoloa enkä tosiaankaan sitä toiselta kiellä tai vaadi olemaan samanlainen, ihmiset kuitenkin on sosiaalisia eläimiä.