Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän haisenko pahalle?

Vierailija
22.03.2007 |

peseydyn päivittäin, huolehdin hygieniasta, vaihdan vaatteet jne.. eli kaiken pitäisi olla kunnossa. Silti pelkään että haisen pahalle. Jos töissä työkaveri tulee lähelle tai jos minä menen hänen lähelle hän pitää pitää kättä muka vaivihkaa nenän edessä. Minulle on nyt tullut tästä ongelma. Miten varmistaa ettei haise pahalle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos hengitys haisee?

Tätäkin olen miettinyt. Sen testasin lapsen kanssa ja lapsen mukaan ei haissut pahalle. hampaat pesen aamuin illoin.

ap

Vierailija
2/16 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi olla, että lapsi ei haista äidistään mitään pahaa, koska sinä olet hänen rakas äitinsä ja hän on tottunut sinun tuoksuihisi.

Mutta onhan vielä sekin mahdollisuus, että se työkaverisi yrittää peitellä OMAA pahaa hengityksenhajuaan!

Tai voitko haista joltakin niin viattomalta kuin valkosipulilta? Jos koko perheenne syö sitä, ette haista sitä toistenne hengityksestä.

Sitä paitsi, paha hengityksen haju ei likimainkaan aina liity mitenkään hammashygieniaan. Voi johtua ties mistä, nielutulehduksista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on ihan sama ongelma kuin aloittajalla on ollu. Mä en tiedä onko tämä hajuhaukkuminen (selän takana tapahtuva) kiusaamista vai haisenko mä oikeasti jotenkin pahalle.

Vierailija
4/16 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuvettä? Voimakas pyykinpesujauhe?

Vierailija
5/16 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä paljoa tai voimakkaita hajusteita, deodoranttia kyllä, pesuaine voi kyllä vaikuttaa, mutta en oikein tiedä onko kyse siitä...

Vierailija
6/16 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksia, miten päästä joko haisemisesta tai pelkäämisestä, että haisee. Juuri nyt olen lähes varma, että haisen niin pahalle, että ihmisiä inhottaa olla lähelläni. (Käyn suihkussa päivittäin, vaihdan puhtaat vaatteet, käytän dödöä, pesen hampaat 2-3 krt päivässä, lankaan päivittäin, poistan nielusta proppuja, kurlaan suun desinfiointiin tarkoitetulla aineella... Ei ole oikein ketään, keltä kysyä haisenko. Paniikissa stressihikoilen ja joskus sellaisessa hikoilussa olen kysynyt terapiassa haisenko, terapeutin mukaan en, mutta luulen ettei hän ole niin nökönnuuka...)

Vierailija
7/16 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla ei yleensä peseytyminenkään auta koska olet yhtä hiessä saatuasi vaatteet päälle.

Vierailija
8/16 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies siitä naiselle huomauttaa

Ja vastaavasti nainen miehelle.

Ei kukaan pysty olemaan haisulin lähellä.

Vierailija
9/16 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen vaatteissa on ummehtunut haju. Tuoksuuko teillä pyykit/kone mahdollisesti sellaiselle? Tätäkään ei välttämättä itse huomaa.

Vierailija
10/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies haisee yleensa rehelliselle paskalle. Naiset harvemmin haisee, yleensa he tuoksuu hyvälle vanhemmatkin naiset. Asun pienellä itäsuomessa miehet haisee paskalle, kuselle, hielle, suolamuikulle 

Vierailija
11/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset ainakin haisee pahalle, jos niitä ei pese joka päivä.

moni nainen kehuu että on likaisilla hiuksilla jopa 2-3 päivää, eikä haise yhtään. KYLLÄ NE HAISEE!!!!!

Vierailija
12/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies siitä naiselle huomauttaa

Ja vastaavasti nainen miehelle.

Ei kukaan pysty olemaan haisulin lähellä.

ei kyllä mies huomauta haisevalle naiselle. joku metoo siitäkin tulisi ja ahdistelusyyte

Vierailija
13/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla ei yleensä peseytyminenkään auta koska olet yhtä hiessä saatuasi vaatteet päälle.

ei lihavat yleensä peseydykään. eivät ainakaan vesijuoksijat.

Vierailija
14/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat tuntemani henkilöt jotka haisevat pahalle ovat itse kertoneet että pelkäävät hammaslääkäriä eivätkä käyneet 10-20 vuoteen. Urheilijat, hipit eikä edes pikkujuopot haise.

Vierailija
15/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta hajufobiasta johtuen oletan että saatat käyttää liikaa hajusteita, ja työkavereiden nenän nyrpistely johtuu siitä. Moni saa hajusteista jopa päänsärkyä, joten se puoli kannattaa miettiä uudelleen. 

Vierailija
16/16 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa kokemuksia, miten päästä joko haisemisesta tai pelkäämisestä, että haisee. Juuri nyt olen lähes varma, että haisen niin pahalle, että ihmisiä inhottaa olla lähelläni. (Käyn suihkussa päivittäin, vaihdan puhtaat vaatteet, käytän dödöä, pesen hampaat 2-3 krt päivässä, lankaan päivittäin, poistan nielusta proppuja, kurlaan suun desinfiointiin tarkoitetulla aineella... Ei ole oikein ketään, keltä kysyä haisenko. Paniikissa stressihikoilen ja joskus sellaisessa hikoilussa olen kysynyt terapiassa haisenko, terapeutin mukaan en, mutta luulen ettei hän ole niin nökönnuuka...)

Sulla on joku pinttymä päässä. Joillakin on tämä vaikka ovat ultrapuhtaita. Kun kerran olet puhdas eikä asunnossasi ole hometta tai käryjä ei ole mitään syytä haista pahalle, Suu on sellainen että kuivana voi haista, vaikka on puhdas ja suussakin on omat "terveet bakteerit" joita ei saa tappaa liialla suuvesillä. Juo vettä mieluummin. Itsellä kun oli huuhteluaine joka haisi kakilta ja oksennukselta mutta aattelin että koronanenä ja siihen tottuu tottukoot muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan