Silmien kuivuus. Oletteko saaneet jostain pysyvää helpotusta? Mitkä silmätipat todella kuiville silmille?
Silmien kostutustippojen käyttäminen on työlästä ja monet valmisteet ovat kalliita. Oletteko saaneet mitään pysyvää apua vaivaan? Säilöntäaineettomat kostutustipat etenkin yksittäispakattuina tulevat kalliiksi, jos joka päivä käyttää monta annosta.
Kommentit (26)
Thealoz duo tipat ja geeli (geeli yöksi ja jos tosi kuivat myös päivällä). Nämä auttaneet minulla tosi hyvin. Korjaavat myös silmän pintaa.
Ihmeellisen paljon on kyllä erilaisia silmätippoja ja eri merkkejä. Miten apteekeissa pystyi toimimaan ällöttäviä tyyppejä liittyen erääseen rikolliseen gang stalkingiin? Miten Suomessa mahdollista? Esiintyivät työntekijöinä. Ehkä olivst ehkä ei. Näytelmät kun oli kiin yleisiä. Ihan sairasta! Miten ehtivät sinne asemiin aina. Uskomatonta vaivannäköä wau! Samoin HUS tiloissa esiintyneet ällötykset. Keitä ne oli? Ei ainakasn lääkäreitä. HUS silmäklinikka.
Kotimaiselle suuri suositus! Kärsin voimakkaasta silmien kuivuudesta ja olen kokeillut monia valmisteita eri merkeiltä. Nyt farmaseutti suositteli Puro-sarjaa. Siitä tehokkain eli Puro Suoja. On säilöntäaineeton, säilyy 6 kk ja pakattu pulloon. Toimii paremmin kuin mikään muu. Öisinkin pärjään iltatipoilla, ei tarvii yöllä lisäillä silmät ristissä tippoja. Pölykaudella kestää kosteus koko päivän, kun aamulla laitan tipat. Sisältää mm. samoja ainesosia kuin Thealoz, mutta Puro on minulle ainakin vielä parempi.
Täytyykin testata tuo Puro, kiitos vinkistä.
Minulle auttaa se, kun juon paljon vettä. Uskokaa tai älkää. Olen huono juomaan, kun ei normaalisti ole koskaan jano. Etelänmatkall ihmettelin kun silmät eivät yhtään vuotaneet ( kuivasilmäisyyden oire) ja päättelin, että helteestä johtunut runsas veden nauttiminen oli syy. Olen jatkanut runsaampaa vedenjuomista ja oireet ovat helpottaneet kotonakin. Kannattaa kokeilla, ei voi olla haittaa eikä tule kalliiksi.
Mulla auttaa kuiviin silmiin A-vitamiinin määrän lisääminen ruokavaliossa.
Aloin syömään juhemaksapihvejä tästä syystä viikossa noin 250-300g. Samalla nenän karsta väheni ja limakalvojen kunto parani.