Missä tapasit puolisosi?
Entä kauanko olette olleet yhdessä? Ja minkäikäinen olet?
Minä tapasin nykyisen miehen 4 vuotta sitten Tinderissä, ikää nyt 54v.
Kommentit (52)
Paikallisessa 32 vuotta sitten.
N53
Yhteisen tuttavan kotibileissä v 1969.😘
Vierailija kirjoitti:
Opintojen parissa Lontoossa kesällä 2000. Ikää on täälläkin 54v.
Täällä saman ikäinen. Väkijoukossa 20 vuotta sitten. Naimisissa ollaan.
Suomi24 treffipalstalla 15 vuotta sitten.
Itse olin silloin 21v.
Kännissä. Yhdessä ollaan oltu 26 vuotta, yleensä selvinpäin.
Olen 36 vuotta vanha eikä minulla ole puolisoa. En silti koe olevani mikään vanhapiika koska olen ihan omasta tahdosta itse päättänyt ettei parisuhteet kiinnosta. Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.
Baarissa 20 vuotta sitten. Miten ihmiset nykyisin tapaavat? Onko ne vain niiden deittiappien muodossa? Baarikulttuuri on tainnut aika paljon muuttua. Kyllä siinä vain on jotaki taikaa, kun kohtaa sen oikean esim kesäyössä😀
Lukiossa tavattiin ja ollaan nyt 39-vuotiaita. Eli 22 vuotta ollaan oltu yhdessä. Tuntuu jotenkin liian nuorelta ollaksemme olleet jo yli 20 vuotta yhdessä.
059
Syksyllä siitä tulee 33v.
Olen 49v.
Tillikan edessä tänä vuonna. Luulen että hän on se tuleva puoliso.
M
Tuulikaapissa. 20 vuotta yhdessä.
Laivan aamiaispöydässä. Keski-ikäisiä ollaan ja yhdessä nyt kymmenisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mallorcalla, jossa olin silloin kieltä oppimassa+ töissä.
Mallorcalta omakin löytyi
Työmaaltahan tuo tarttui mukaan ja 16 vuotta ollaan oltu saman katon alla. Vaihdoin työnantajaa, kun reilu vuosi oltiin oltu yhdessä. Ei asiasta kukaan huomauttanut, mutta sen aisti, ettei seurusteluamme katsottu hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nykyisen kumppanin mun kotona. Oli panoreffit. Ollaan oltu 18 vuotta yhdessä.
Sama homma täälläkin. Muutettiin heti yhteen ja mentiin naimisiin 8 vuotta sitäkin jo.50vN
Sama homma täälläkin. Muutettiin heti yhteen ja mentiin naimisiin 8 vuotta sitäkin jo.50vN
Oikein. Naimisiin heti. Kyllä sen tietää.
Baarissa vuoden 1979 alussa, yhdessä oltu siitä asti, ikää nyt 65 kummallakin.
Nykyään ei uskalla lähestyä ketään töissä. Joku vetää herneet nenään kuitenkin. Vaikka asia ei edes kuuluisi sille.