Mitä kohokohtia sulla on alkuviikosta?
Kommentit (17)
Menen puutarhalle ostamaan kukkia.
munaa maanantaina
tussua tiistaina
kyrppää keskiviikkona
toosaa torstaina
peenistä perjantaina
Tapaan päihdehoitajan, jolle voin avautua siitä, että tekee mieli pirusti kaljaa.
Ei ole kertakaikkiaan mitään. Torstaina vasta on ensimmäinen hyvä päivä kun on vaan normaali työpäivä eikä mitään hevonp bingoa niin kuin koko alkuviikko.
Avaan viikon suuhygienistin luona heti maanantaiaamuna kello 08.00 tasan! Viikko päättyy iloisesti helluntaihin; jos ei heilaa helluntaina, niin sitten juhannuksena niitä riittää jonoksi asti!
Raijaan taimet kasvihuoneisiin.
Keittiö, makkari ja olkkari pöytiä ei ole voinut käyttää kun taimet vie niin paljon tilaa.
Aina vaan ollu kylmää eikä viitsis lämmittää sähköllä.
Nyt molemmissa porinmatti.
Olen tosi onnessani jo tänään.
Soitto vuokranantajalle ajanvaraukseen keskustelua varten paikanpäällä
Oon siinä uskossa, että saan maanantaina viimeisen kurssi arvostelun yliopistolta ja se olisi sitten siinä.
Maanantaina työlounas kivan työkaverin kanssa,
Illalla harrastus.
Sitten taitaakin olla tiistaina töitä ja siivousta kotona, kun viikonloppu meni ihan lennossa... Ke harrastusilta.
Pitkän työputken jälkeen tiistaina koittaa vapaapäivä. Aion siis mennä maanantai-iltana ekaa kertaa tänä kesänä mökille saunomaan.
Jogurttien tekoa. Innostuin niitä tekemään itse.
Vierailija kirjoitti:
Avaan viikon suuhygienistin luona heti maanantaiaamuna kello 08.00 tasan! Viikko päättyy iloisesti helluntaihin; jos ei heilaa helluntaina, niin sitten juhannuksena niitä riittää jonoksi asti!
Miten suuhygienistillä käynti voi olla viikon kohokohta? Itselleni oli pahin painajainen kun hammaskiveä poistettiin, en nukkunut koko edellisenä yönä.
Bussimatkailu usb tikun kanssa Kirjastoon. Tarvitsen tulostinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suuhygienistillä käynti voi olla viikon kohokohta? Itselleni oli pahin painajainen kun hammaskiveä poistettiin, en nukkunut koko edellisenä yönä.
Älä nyt. Sehän on oikein mukavaa, kävin itsekin 2 kertaa. Ensin kaivelee sillä piikillä enimmät pois ja ja sitten rattoisa jatko sillä ultraäänilaitteella. Tämä on niin mukavaa että ihan siinä valuu kyyneleleet silmistä :) Seuraavaksi on käynti hammasteknikolla proteesien tekoon ja toivon että sekin on yhtä kovakourainen
Loma alkaa ja lähdetään reissuun. Viikonloppu olikin yhtä työleiriä.
Meillä meal prepataan sunnuntaisin eli yksi kohokohta on se ettei tarvitse miettiä mitä syötäisiin.
Ja maanantai on viikonlopun treenien jälkeen mun kehonhuoltopäivä eli huomenna laitan hyvää musiikkia soimaan ja putkirullaan koko kropan. Sen jäljeen kuppi teetä ja kylläpä nukuttaa hyvin.