Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukraina onnistui iskemään Venäjän strategisten pommikoneiden tukikohtaan Suomen rajalla!

Vierailija
01.06.2025 |

Siellä ne kalliit koneet nyt palaa. 👍🏻 Muutama jiunasiltakin on tuhottu, meneeköhän sota vieläkin hyvin Putinin mielestä?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fa6971a3-89ab-418d-a54f-d307707b05cb

Kommentit (461)

Vierailija
341/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljään kohteeseen iskettiin, viides epäonnistui droneja kuljettaneen rekan poksahtaessa ennen aikojaan. Tämä oli 80-prosenttinen onnistuminen. Jatkossa rysyjen pitää pohtia kaikkien sisämaan arvokkaiden kohteiden osalta tätä samaa uhkaa, että vain yksi rekka pystyy kuljettamaan kymmeniä droneja iskuetäisyydelle. Niitä arkoja kohteita on vaan rysssälässä aika paljon.

Rssien poliisivoimat on niin korruptoituneita että pienillä lahjuksilla noita droonirekkoja ajetaan ihan mihin Ukraina haluaa.

Vierailija
342/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina on nöyryyttänyt sitten totaalisesti Venäjän maavoimat, laivaston ja ilmavoimat. Kremlissä käsi tärisee ja ikkunat aukeavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä kieltäytyi Ukrainan tarjoamasta tulitauosta. Trump  kieltäytyi rankaisemasta Venäjää Ukrainan kaupunkeihin tehdyistä murhaavista ohjusiskuista. Ukraina tuhosi näihin ohjusiskuihin käytetyt lentokoneet. Yksinkertaista.

https://nitter.poast.org/yarotrof/status/1929170738264555809#m

Noita drooneja ohjaa sen 1000km nato-operaattori vai luuletteko, että Ukrainalla on pääsy huippusalattuun satelliittiohjausjärjestelmään.

3. maailmansodan kuuma vaihe on alkanut.

Lue sinäkin pölöiigori uutisia. Ukraina ohjasi droonejaan lähialueelta Venäjän maaperällä.

Drooneja ohjattiin venäläisten tietoliikenneverkkojen kautta etäohjauksella! 

Vierailija
344/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina on nöyryyttänyt sitten totaalisesti Venäjän maavoimat, laivaston ja ilmavoimat. Kremlissä käsi tärisee ja ikkunat aukeavat.

Ja palstalla iigori on ihan hurjana ja uhkaa että on meidän viimeinen kesä :D

Vierailija
345/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on useiden miljardien menetys Venäjälle. Lisäksi heikentää heidän kykyä iskeä ydinaseilla pitkäksi aikaa. Menee kymmeniä vuosia että saavat korjattua menetykset.

Ennenkaikkea strategisten pommikoneiden menetys estää venäläisiä ampumasta risteilyohjuksia Ukrainaan kun lentokelpoiset koneet on lennettävä Siperian kentille turvaan.

Onko siperiassakaan enää turvallista kolkkaa. Ukrainahan iski yhdelle siperiaiselle kentälle.

Vierailija
346/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja vielä viittiivät uhkailla natoakin.se olisi kiva nähdä jos natokin osallistuisi sotaan venäjää vastaan kun ei venäjä pärjää edes kehitysmaa ukrainalle.

Vierailija
347/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sen sanelet?

Viittaako joku siihen, ettei se sota kohta ala?

Suomen heittäminen Venäjän lihamyllyyn on kaikkien isojen natomaiden etu ja isojen natomaiden etu sanelee.

Älä sönkötä vaan vastaa kunnolla kun kerran minun henkeäni katsoit aiheelliseksi uhata.

Enhän minä sinun henkeä uhkaa vaikka myönsitkin tuntevasi olosi uhatuksi.

Se on ihan normaalia tässä tilanteessa, kun valtiotamme marssitetaan vääjäämättömin askelein uhrattavaksi jenkkien rapistuvan hegemonian säilyttämiseksi.

Minä en tunne oloani uhatuksi. Sinä puolestasi uhosit tämän olevan minun viimeinen kesäni. Se on sillä tavalla että sinä et ole todellakaan tervetullut minun kotimaahani ja toivon että viranomaiset ottavat uhkauksesi tosissaan ja karkoittavat sinut takaisin sinne mistä tänne tulitkin.

Vierailija
348/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keppostelua voisi jatkaa ilmoittamalla rysssämiliisille epäilyttävistä rekoista eri puolilla rysssälää. Laitetaan vaikka sellaiset 10 000 kuumaa vihjettä aluksi, siinä on niille selviteltävää vähäksi aikaa.

Vierailija
349/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sen sanelet?

Suomen heittäminen Venäjän lihamyllyyn on kaikkien isojen natomaiden etu ja isojen natomaiden etu sanelee.

Älä sönkötä vaan vastaa kunnolla kun kerran minun henkeäni katsoit aiheelliseksi uhata.

Se on ihan normaalia tässä tilanteessa, kun valtiotamme marssitetaan vääjäämättömin askelein uhrattavaksi jenkkien rapistuvan hegemonian säilyttämiseksi.

Minä en tunne oloani uhatuksi. Sinä puolestasi uhosit tämän olevan minun viimeinen kesäni. Se on sillä tavalla että sinä et ole todellakaan te

Yleensäkkään  venäläiset ei ole tervetulleita kun pariin persereikä maahan maailmassa p-korea ja kuuba ja iran.

Vierailija
350/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keppostelua voisi jatkaa ilmoittamalla rysssämiliisille epäilyttävistä rekoista eri puolilla rysssälää. Laitetaan vaikka sellaiset 10 000 kuumaa vihjettä aluksi, siinä on niille selviteltävää vähäksi aikaa.

Hieno ajatus! T: Antti

Vierailija
351/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on nöyryyttänyt kaiken natokaluston, jolla nato pyrkii estämään invaasion jäsenmaahansa.

Poliisit on kohta ovellasi. Ja sitten odottaa kotivenäjä ja rintamalle lähtö. 

Vierailija
352/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän he ovat sanoneet jo kohta 4 vuotta.

Vierailija
353/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sen sanelet?

Minä en tunne oloani uhatuksi. Sinä puolestasi uhosit tämän olevan minun viimeinen kesäni. Se on sillä tavalla että sinä et ole todellakaan te

Kovasti tuntuu menevän tunteisiin.

Oleko ihan varma, että tunnistat ne oikein. Mikään ei nimittän viittaa siihen, että et tuntisi oloasi uhatuksi, koska tuolla tavalla räksytät.

Etkö muka ole valmis kuolemaan isänmaasi puolesta luuseri?

Sinulla tuntuu kovasti menevän rssien tappiot tunteisiin kun sen vuoksi alat minua uhkailemaan. Että haista sinä rssä vaan vttu!

Vierailija
354/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö muka ole valmis kuolemaan isänmaasi puolesta luuseri?"

Näin sanoo venäjältä Suomeen liikekannallepanoa pakoillut häviäjä.

Vierailija
356/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta juhlitaan jo miljoonaa kuollutta venäläistä.eikö nyt mennä jo 900 000.

Vierailija
357/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset vangit kuskaa droneilla tupakkaa ja vodkaa .  

Vierailija
358/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukraina on jo hävinnyt sodan:) Venäjän vastaisku tulee olemaan ennen näkemätön. Venäjä on toistaiseksi vielä pidättäytynyt käyttämästä kovimpia paukkujaan. Ehkäpä olisi kohta aika ottaa Ukrainalta luulot pois.

Jaha...taas tuli wunderwaffet kehiin...Loistavaa kuin paskageysir.

Kyllähän ne Igorit yrittää piipittää kaalipalkalla. Vaan nyt taisi palaa kaalikeitto pohjaan. 😂

Vierailija
359/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on nöyryyttänyt kaiken natokaluston, jolla nato pyrkii estämään invaasion jäsenmaahansa.

Poliisit on kohta ovellasi. Ja sitten odottaa kotivenäjä ja rintamalle lähtö. 

Lueppa kirjoituksesi vielä läpi ihan ajatuksen kanssa.

Herääkö tuosta "poliisisadusta" mitään epäilyksiä oman mielenterveytesi suhteen?

Mistä sadusta? Sinä olet uhannut Suomen kansalaisia ja sinusta on tehty useampikin nettivinkki poliisille. Meinaatko että poliisi jättää tuollaisen jutun huomioimatta?

Vierailija
360/461 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryzzzät hyökkäsi Ukrainaan ja nyt ulisee kun Ukraina vähän vastaa. Hell YEAH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi