Suosittele laadukasta peittoa, tyynyä ja petaria
Aattelin nyt hemmotella itseäni. Siis aikuisen sänkyyn ja kylkinukkuja olen, ei kovin korkeaa tyynyä.
Ja myös pesun jälkeen olisivat vielä käyttökelpoisia.
Kommentit (4)
Nää on niin henkilökohtaisia juttuja. Itsellä toiminut Jyskin kalliimpi tyyny ja Familonin superpaksu ja lämmin peitto. Miehellä ihan omat mieltymykset, haluaa lättänän tyynyn ja ohuen peiton.
Petarista ollaan sentään samoilla linjoilla, Ikean memoryfoam-patja ollut hyvä.
Ei nämä ehkä sitä luksusta ole... Mutta itsellä Familon, Jysk ja Ikea ollut näissä luottokauppiaat.
Mulla on Familonin joku aika perustason peitto, oisko ollut Basic tjsp nimeltäänkin. Maksoi muistaakseni 70-80€. Se on ollut tosi hyvä, ja sen päällä pysyy hyvin pussilakanat paikoillaan. Kerran erehdyin ostamaan jonkun ihanalta tuntuvan peiton, pinnaltaan liukas ja kahisi ihanasti niinkuin hotellin peitot, mutta peitto ei pysynyt pussilakanan sisällä edes yhtä yötä. Ärsyttävä joka päivä korjailla. Tää Familonin peitto on pinnaltaan ikään kuin karheamman tuntuinen ja just hyvä. Kevyt mutta lämmin ja sopivan paksu.
Mulla on tempurin tyyny ja joutsenen silkkipeitto(ohut), sillä mulla tulee herkästi kuuma nukkuessa. Kumpaakaan ei voi pestä ja maksavat yli 100e/kpl, mutta itse olen tyytyväinen. Muutaman vuoden välein nämä sit uusiksi.
Nosto.
Eikö kellään hyviä vuodevaateostoksia ?