Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46-vuotias ja tuntuu siltä, että

Vierailija
01.06.2025 |

Mun elämä on lähes täydellistä juuri nyt. En oikein edes tajua, miten se on mahdollista. Olen aika impulsiivinen ja joskus hankalakin ihminen, lapsesta asti olen ollut alakuloon ja masennukseen taipuvainen, mutta jotenkin olen onnistunut rakentamaan aivan ihanan elämän. Miehen kanssa ollaan oltu 20 vuotta yhdessä, lapset on teini-iässä ja heillä menee hyvin, meillä on ihana koti, mulla on muutama hyvä ystävä ja arvojani vastaava työ. Pidän itsestäni huolta fyysisesti kuitenkin liikoja rehkimättä tai stressaamatta, sivistän itseäni lukemalla ja keskustelemalla eri-ikäisten ja eri taustoista tulevien työkavereitteni kanssa. Muutamia terveyshuolia on ollut, mutta nekin oli vaan pikkujuttuja lopulta. Kaikki on vaan aivan mielettömän hyvin. Joka päivä mietin tätä kaikkea valtavan kiitollisuuden vallassa. Ihmettelen, että miten voikin olla mahdollista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you🙂

Vierailija
2/4 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, kun koet niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Voiko työkavereilla olla silti oma tapa ajatella, mitä sen ulkopuolella on.

Vierailija
4/4 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu. Voiko työkavereilla olla silti oma tapa ajatella, mitä sen ulkopuolella on.

Anteeksi mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi