Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Nooralotta Neziri "ei suosittele tätä nuorille" miksi media silti hehkuttaa hänen treeniään?

Vierailija
31.05.2025 |

Nooralotta Neziri on huippu-urheilija, joka päätti valmentaa itse itseään. Hän kertoo avoimesti, ettei suosittele sitä nuorille. Mutta miksi sitten antaa mediassa ymmärtää, että tämä olisi jotenkin voimaannuttava ja inspiroiva tarina?

Tässäkö on meidän tyttöjen esikuva nyt? "Teippaa piikkarit ja tee kaikki itse"? Missä on vastuullinen aikuinen ohjaus? Missä on esimerkki siitä, että palautuminen, lepo ja turvallinen tuki ovat tärkeämpiä kuin yksi hyvä aika Saksassa?

Koko juttu antaa kuvan, että kunhan "uskoo itseensä", niin voi sivuuttaa valmentajat, levon, ohjelman ja turvallisuuden. Näin tehdään ihan kaikki itse ja vielä hymyssä suin.

Mammat, mitä mieltä olette? Saako media kantaa vastuuta siitä, millaista kuvaa tämä rakentaa tyttärillemme? Onko tämä oikeasti tarina rohkeudesta vai vaarallisesta itsepäisyydestä?

Iltalehti: En suosittele tätä nuorille Nooralotta Neziri paljastaa, miten palasi huippukuntoon

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi