Nyt lähtee opettajille noottia
Hitsi pitäisi olla joku muu sivusto kun vain tämä vauva palsta, niin saisivst hävetä. Tämähän tavoittaa vain moraalisesti rappiolla olevat rikolliset paskakasat itseni poislukien, koska en kuulu edellämainittuihin.
Lapsella parissa aineessa liian huono numero, eikä tulkinnanvaraista pitäisi olla.
Kokeiden keskiarvo tasan 9 (englannin kieli) ja kaikki tehtävät tehty. Tunnnilla käyttäydytty hyvin ja normi aktiivisuus.
Eikö opettajien ammattietiikkaan kuulu oikeudenmukainen arvostelu? Vaikka ei niin vakavaa muut kun yläasteen numerot, on tuo aika moukkamaista toimintaa aikuisilta fiksuilta, akateemisilta ns. kunnon ihmisiltä?
Valitettavasti saavat tehdä arvostelun toki miten huvittaa, mutta, käsittääkseni suurimmalla osalla on käytäntönä arvostelu, missä todistuksen numero on kokeiden keskiarvo, jota ei alenneta, ellei ole jäänyt jotain tehtäviä tekemättä tai poikkeuksellisen huonoa tuntityöskemtely? Monet eivät edes alenna arvosanoja, vaikka ei tuntiaktiivisuus olisi sen kummempi?
Sen sijaan monesti tuntiaktiivisuuteen perustuen numeroita kuulemma joskus hilataan ylöspäin tyyliin kokeiden ka 7, niin voi saada ksdin?
Myös ympäristöopissa lapsen kokeiden keskiarvo oli 8, mutta todistukseen 7. Tunnilla oltu kunnolla ja tehtävät tehty.
Mitä mieltä?
Kommentit (24)
Siis lapsi tuota myös ihmetteli ja ei tietenkään tykännyt, koska ei kai epäoikeudenmukaisesta arvostelusta tarvitse tykätä. Haluaa että laitan noottia ja hyvä että haluaa.
Se siitä, että taas joku vanhempi luulee lapsensa olevan parempi mitä on ja valittaa taas turhasta.
Tätä avautmista on koko palsta odottanut koko kevään 😂
Mitä sä siitä tuntiaktiivisuudesta tiedät?
Ap:n kaltaiset vanhemmat ovat opettajien kauhu ja riesa...
Perustelut itse asiaan kiitos!
Oliko reilu arvostelu vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Siis lapsi tuota myös ihmetteli ja ei tietenkään tykännyt, koska ei kai epäoikeudenmukaisesta arvostelusta tarvitse tykätä. Haluaa että laitan noottia ja hyvä että haluaa.
Se siitä, että taas joku vanhempi luulee lapsensa olevan parempi mitä on ja valittaa taas turhasta.
Älä jaksa. Nää provot on niin kaluttu.
Ap lapsesi on alle keskinkertaisuuden. Yläasteen arvosanoina hyvin kehno koulumenestys. Ei se vilmaviestiä opettajalle laittamalla miksikään muutu. Ei kannata lukioon menosta haaveilla. Ammattikoulu on oikea paikka.
Täytyi alapeukuttaa aloitus koska kirjoittaja osoittautuikin tyhmemmäksi kuin suurin osa palstalaisista.
Tuon herjaamisesiko jälkeen odotat sympatiaa?
Koita kestää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin sekava, että oletko aineissa?
No tätä katsoin myös. Ihan röyhkeästi haukkuu kaikki pystyyn ensiksi ja kehuu itseänsä, sitten pyytää vielä apua.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Perustelut itse asiaan kiitos!
Oliko reilu arvostelu vai ei?
Muut kommentit täysin turhia. Ja sisälukutaito please!
Mitä mainittiin tuntiaktiivisuudesta ja jos oletetasn, että se olisi ollut muka huonoa niin onko järkevää/teilua/oikeudenmuksusra/yleisesti tapana alentaa numeroa kokonaisen arvosanan kokeiden keskiarvosta, olettaen että kaikki tehtäväkin tehty?
Tiedän kyllä itsekin vastauksen eli ei ole yleistä ja riippuu opettajasta jos on moukkamainen törppö ja omaa jotain lasta ja vanhempaa vastasn tai sitten vaan ääliö?
Jos ei ole lahjoja, niin ei sitä työtä tekemälläkään lapsi saa kiitettäviä arvosanoja. Noin sen kouluarvostelun kuuluukin mennä. Toisilla on lukupäätä ja toiset sopivat paremmin suorittaviin töihin.
Siis lapsi on itse kertonut miten hyvä on tunneilla? Joopa joo...
T. Ope
Pitääkö kutsua opettajat puhutteluun, kun lapsi sai niin huonoja numeroita?
Pitää olla nuoleskeleva sekä olla hovinarrina opettajille ja oppilaille niin arvosana nousee. Hiljaiset unohtuu
Kokeiden keskiarvo ei ole oppilaan todistusnumero, vasn taitoja verrataan OPS:n tavoitteisiin.
T. Ope
Kahdeksanko hän siis sai englannista? Ketjussa on hyvin kuvattu, miten arvosana muodostuu ja ei muodostu. Kunnioittaisin opettajan ammattitaitoa. Hän myös suhteuttaa oppilaiden osaamistasot toisiinsa näkee ja kuulee myös kaikkien tuntiosaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeiden keskiarvo ei ole oppilaan todistusnumero, vasn taitoja verrataan OPS:n tavoitteisiin.
T. Ope
Näinhän sen pitäisi mennä, mutta kun käytännössä ei mene. Yhtäkään epäonnistumista ei suvaita pojan kohdalla, hiljaisten tyttöjen kohdalla ehkä joustetaan. Omalla ihan hyvin käyttäytyvällä pojalla ihan ok päättötodistus ja päässee mihin haluaa, mutta arvosanoja rokotettu armottomasti alakanttiin. Parilla hiljaisella tyttärellä sen sijaan selkeästi yläkanttiin arvosteltu. Samoista koulupaikoista kuitenkin kilpaillaan, joissa osaamisen tulisi olla keskiössä.
Niin sekava, että oletko aineissa?