Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Estin ex-miehen ja nyt on monta tunnetta menossa

Vierailija
31.05.2025 |

Suhde oli myrkyllinen ex-mies petti fyysisesti ja lupauksiaan, valehteli, kaasuvaloitti, huusi, oli uhkaava ja mitä kaikkea muutakin. Olemme olleet aloitteestani erossa jo vuoden. Tänä aikana mies ei ole pyynnöistäni ja välttelyistäni huolimatta jättänyt rauhaan. Välillä on saattanut olla hiljaisempia kausia, mutta aina hän on kuitenkin jollain verukkeella työntänyt itseään elämääni. Olen sanonut, että oma toiveeni oli, että olisin voinut erota kuin aikuiset ihmiset ja ilman ihmeellisyyksiä, mutta en voi enää muuta. Olen hänellekin sanonut, että en ole ehtinyt eroa käsittelemään enkä hänestä pidä, kaipaan välillä, mutta sitten muistan taas miten kohteli minua ja se kaipaus jää siihen. Mies on laittanut lähes joka päivä viestiä ja valehtelu sen kun jatkuu. En ole viesteihin vastannut, mutta niitä on silti tullut.

Laitoin eilen hänelle kaikkiin mahdollisiin ohjelmiin estot. Mies yritti kuitenkin vielä yhteisen ystävämme kautta ottaa yhteyttä ja pyysi, että otan estot pois kun hänellä on vielä viimeiset sanat sanottavana. Mulle riitti ihan suoraan sanoen hänen touhunsa ja nyt on aikani jatkaa elämääni itsekseni ja koittaa ymmärtää, että miksi edes alun alkaen manipuloivan ja valehtelevan ihmisen kanssa aloin seurustelemaan. Olen tällä hetkellä iloinen, huojentunut ja surullinen. Tekisi mieli soittaa ja sanoa, että palataan yhteen ja eletään ihanaa elämää yhdessä. Tiedän kuitenkin, että mies ei ole muuttunut mitenkään, vaikka niin väittääkin. Kertoohan hänen tähän astinen käytöksensäkin sen ja itse elän vain haavemaailmassa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Aina tätä samaa 🥱🥱🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla