Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Viikonloppuna on tiedossa työporukan illanvietto ja minulla on

Vierailija
22.03.2007 |

morkkis siitä jo etukäteen. Tiedän että sinne tulee eräs mukiinmenevä mies, jonka kanssa on ollut pientä flirttiä ilmassa jo pitempään. Hän on varattu ja niin olen minäkin.

Haluaisin ottaa vähän alkomaholia toisten kanssa, mutta pelkään sen lisäävän flirttihalujani liiaksi. En halua antaa mitään typerää tapahtua välillämme, sen olen päättänyt. Myönnän silti, että tekisi ihan pikkuisen mieli kokeilla kepillä jäätä nähdäkseni, mitä se mies oikein minusta tuumaa. Ja jos siis otan viinaa, pian toteutan tämän hölmön ajatuksen. Mutta jos en ota, jään varmasti fiiliksestä ja porukasta ulkopuoliseksi.

Olisikohan viisaampaa pitää limpparilinja ja viettää astetta tylsempi ilta? Vai uskaltaisitteko ottaa riskin ja pitää oikeasti hauskaa?

Ps. Ei tarvitse vastata, että tämä on typerä kysymys...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytkö jättämään juomisen vain siihen yhteen vai meneekö useampia kerralla??

Vierailija
2/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pystytkö jättämään juomisen vain siihen yhteen vai meneekö useampia kerralla??

Mitään räkäkänniä ei harrasta koskaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä edes päättänyt mitä teet ja on jo morkkis?? Vai, oletko jo sittenkin päättänyt.

Ulkopuolisena on tietty helppo neuvoa, mutta niin kauan kuin mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, niin kannattas pysyä erossa.

Mutta, kukapa sitä muitten neuvoja oikeasti kuuntelee... :)

Joten, kuuntele sydäntäsi. Ja muista: Olet se ainoa ihminen maailmassa, jonka kanssa sun ON elettävä koko elämäsi. Elä siis niin, että voit sen elämän elää! Katsoa itseäsi silmiin ja pitää selän suorassa.

Kyllä tuo tietysti vähän säälittävältäkin vaikuttaa. Että sinä kyllä haluat ottaa alkomaholia ja sinä haluaisit kokeilla kepillä jäätä, mitä mies oikein tuumaa, mutta ET halua mitään typerää tapahtuvan. Tarkoittaako tämä, että pelkäät kuitenkin olevasi se enemmän kiinnostunut??

PS. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä vastauksia!!

Vierailija
4/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Et ole vielä edes päättänyt mitä teet ja on jo morkkis?? Vai, oletko jo sittenkin päättänyt.

että minulle tulee herkästi morkkis jo ihan pelkästä juomisesta, vaikka mitään kyseenalaista ei siis tapahtuisikaan. Mutta vielä enemmän se tulee siitä huppelin ja flirttailun yhdistelmästä! Ehkä minulla on sitten normaalia herkempi omatunto tai jotain (?)

ap

Vierailija
5/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että minulle tulee herkästi morkkis jo ihan pelkästä juomisesta, vaikka mitään kyseenalaista ei siis tapahtuisikaan. Mutta vielä enemmän se tulee siitä huppelin ja flirttailun yhdistelmästä! Ehkä minulla on sitten normaalia herkempi omatunto tai jotain (?)

ap

Jos nyt muutaman juo niin onko se maailman loppu?? Tai flirtti (JOS ei mene sen pidemmälle?)

Mulla on mielestäni terve omatunto, mutta en todellakaan morkkistele muutaman juomisesta tai flirttailusta! Elämä ON. Elämä on juuri millaiseksi elämänsä tekee. Mun mielestä sun kannattas löysätä pipoa vähän :) Ihan ystävällisesti tarkoitan tämän.

Vierailija
6/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on mielestäni terve omatunto, mutta en todellakaan morkkistele muutaman juomisesta tai flirttailusta! Elämä ON. Elämä on juuri millaiseksi elämänsä tekee. Mun mielestä sun kannattas löysätä pipoa vähän :) Ihan ystävällisesti tarkoitan tämän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi