Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämmöselle paskapää myyjälle voi tehdä? OV

Vierailija
22.03.2007 |

Huusin yhden huutiskohteen viime viikolla, joka sulkeutui torstaina (eli siis viikko sitten).

Myyjältä tuli perjantaina erittäin kiukkuinen viesti, missä tivaa miksen ole vastannut ym. Laitoin vastauksen, että tuo on eka viesti, jonka häneltä sain ja oletpas sinä todellinen hätähousu.

Myyjältä tuli sitten viesti, missä hän väittää ettei ole mikään hätähousu ym. Ja antoi sen tilinumeronsa. Lupasin maksaa tiistaina (olisi ollut muutakin maksuja silloin).

Noh, tuohan ei tuolle käynyt vaan tuo lähetti lauantaina erittäin paskan viestin.

Viestissä hän mm.:

Haukkuu mut persaukiseksi (tiesin, koska huuto sulkeutuu).

Idiootiksi (tämä oli piilotettu viestiin. Hän painotti koko ajan, että jos maksaa X pankista, niin rahat näkyy heti, jos maksaa Y pankista, niin siinä menee neljä päivää ennen kuin rahat näkyy hänen tilillään).

Epänormaaliksi ostajaksi (koska KAIKKI muut ostajat olivat jo maksaneet tuotteensa!!!!! ja rahat näkyivät jo hänen tilillään).

Sanoin hänelle, että jos hän kerta haluaa maksun heti, niin rouva on hyvä vaan ja laittaa siitä maininnan kohteisiinsa. Koska normaali myyjä odottaa viikon ennen kuin tekee mitään. Myyjän mielestä HÄN TEKEE IHAN OIKEIN. MINÄ OLEN VÄÄRÄSSÄ ja suurinosa muistakin myyjistä.

Maksoin tuolle sunnuntaina ja tuo antoi mulle positiivisen palautteen tiistaina. Tuote tuli eilen, MUTTA se oli kääritty ohueen kääreeseen, joka oli tietty revennyt postissa. Onneksi tuo oli pysynyt matkassa mukana.

Laitoin myyjälle neutraalin palautteen, koska tuo oli paketoitu liian huonosti. MITÄ TEKEE MYYJÄ???? Vaihtaa palautteensa neutraaliksi. Missä valehtelee.

Palautteessa luki mm.:

Vaikeasti tavoiteltavissa...... Vastasin jokaiseen viestiin, minkä tuolta ämmältä sain, en todellakaan samalla sekunnilla, mutta kuitenkin saman päivän aikana.

Maksussa kesti...... Peräti kolme arkipäivää (jos otetaan lukuun tuo perjantaina, jolloin sain sen tilinumeron).

Ja mitäköhän muuta siinä oli.

Tuosta suivaantuneena laitoin hänelle äsken negan ja palautteessa mainitsin, myyjän jakelevan kostopalautteita jne. Ja kuten voitte arvata, ämmä lätkäisi mulle kostonegan. Missä väittää, että minä jakelen kostopalautteita, vaikka asia on kyllä ihan toisin.

Vaihdoin tuon palautteeni sitten positiiviseksi, mutta eipä toi ämmä voi vaihtaa omaansa. Vaikka vaihtoikin muut palautteensa samalla minuutilla negaksi ja neutraaliksi.

Viesteihin ei ole vastannut sitten sunnuntain. Myyjän viestit olivat erittäin töykeitä ym.

Mitä tuolle voi tehdä? Yp ei poista tuota kostopalautetta. Pyysin heitä poistamaan tuon ämmän antaman kostoneutraalin ja yp:n kanta on, etteivät he poista kostopalautteita. Vaikka kyllä ne sitäkin tekee, pitää näköjään olla tarpeeksi palautteta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nega sinne ja tänne

miksi menit itse aloittamaan solvaamisen hätähousu-termillä? k-pää myyjien kanssa kannattaa olla hiukan ymmärtäväinen, eikä alkaa riitelemään alusta loppuun.

ole iloinen, että sait tuotteen. todellinen mulkvisti ei olisi postittanut lainkaan.

Vierailija
2/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteessa luki mm.:

Vaikeasti tavoiteltavissa...... Vastasin jokaiseen viestiin, minkä tuolta ämmältä sain, en todellakaan samalla sekunnilla, mutta kuitenkin saman päivän aikana.

Maksussa kesti...... Peräti kolme arkipäivää (jos otetaan lukuun tuo perjantaina, jolloin sain sen tilinumeron).

Ja mitäköhän muuta siinä oli.

Olisit laittanut tuon neutraalin alle oman tervejärkisen, selventävän palautteesi ja jättänyt sen myyjän palautteen neutraaliksi ja unohtanut koko jutun. Nyt vahinko on jo tapahtunut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin laitoinkin oman selvennyksen tilanteesta, mutta mua ketutti tuo yp:n kanta selvään kostopalautteeseen. Eikä tuo yksi nega maata kaada, vaikka se onkin mun eka.

Mutta kyse onkin siitä, että jos tuo olisi tullut ihan syystä, niin se olisi ok. Mutta, kun se on kostopalaute, niin sitä on vaikea niellä.

ap

Vierailija
4/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi huutaaj os ei aio maksaa. Kyllä se on huutoNetin (lastenvaate puolen) tapa, että maksu tapahtuu heti eikä viikon päästä!!

Vierailija
5/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siis maksan voitetut kohteet kaksi kertaa viikossa (joko maantaina tai tiistaina sekä torstaina), riippuu tietty, että milloin kohteet ovat sulkeutuneet jne. Ja jos myyjä vaatii maksun heti tai X päivän kuluessa, niin tottahan toki toimin myyjän vaatimalla tavalla.

ap

Vierailija
6/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saatan postittaa sellaiselle jolla pelkkää plussaa heti kun ilmoittaa että on maksanut.

Sellaiselle jolla on yksikin nega varmistan että rahat näkyvät ensin tilillä, oli sitten vaikka se 4 pankkipäivää.

Vierailija
7/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yhteensä 5 (!!!!!) päivää on kyllä liian kauan maksu aikaa!

ja mistä se ylläpito voi tietää todellisen laidan asiassa? sinun kantasiko on se oikea? mistä sen voi tietää?? eiki ne sitämukaa poista negoja jos joku valitta.. ei siinä mitään järkeä ole.

Vierailija
8/8 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisin maksanut silloin perjantaina, niin siinäkin tapauksessa rahat olisivat luultavasti näkyneet vasta tiistaina myyjän tilillä. Olisin nimittäin maksanut niin myöhään illalla.

Ja mitä tulee tuohon maksuaikaan. Niin mä itse odotan viikon maksua ja/tai yhteydenottoa. Jos mitään ei kuulu, niin laitan viikon päästä huomautusviestin + yksärin (jos maili ei jostain syystä olekkaan mennyt perille). Ja annan 2-4 päivää aikaa hoitaa maksun tai kohde lähtee uudestaan myyntiin (tuo armonaika riippuu ihan siitä, onko välissä viikonloppua). Ja mulla on tuo viikon maksuaika selvästi mainittu joka ikisessä kohteessa.

Ja tuo viikon maksuaika on aika suosittu. Jotkut myyjät odottavat kaksi viikkoa, muutama odottaa kuukauden jne. Ja sitten joukkoon mahtuu myös näitä tuli perseen alla olevia myyjiä.

ap