Ohuet keittiövalaisimet
Onko teillä kokemuksia ohuista loisteputkivalaisimista keittiökaappien alla? Olemme valitsemassa uusia valaisimia koko kaapiston matkalle, Ne kiinnitetään kaapin etureunaan, ehkä tulee kapea lista eteen ettei valo näy. Monella valmistajalla on nyt saatavilla tosi ohuita ja siroja valaisimia, mutta ne näyttävät tosi hennoilta verrattuna vanhoihin järeisiin keittiövalaisimiin verrattuna. Ovatko ne kestäviä?!
Kommentit (2)
Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä. Ei noita ihan koko kaappien matkalta ole, pidemmällä sivulla on kolme pienin välein. Noita löytyi ainakin Bauhausista, omamme kyllä ostettiin läheisestä sähköliikkeestä, kun hinnat olivat halvemmat vaikka meni tilaustavaraksi. Bonusta on pikasytytin, jonka ansiosta valo ei pohdi montaa sekuntia ennen syttymistään eikä välky syttyessään.
Ne mukana tulleet lamput olivat aika inhan keltaiset - siis lämpimän väriset - onneksi jostakin kaupasta löytyi paremmalla värintoistolla olevia putkia. Muistaakseni Osramin valmistamia olivat nekin. Tyyppinumeroa mulla ei valitettavasti ole saatavilla.
Kokemusta ei ole, mutta samaa pohdin. Miltä valmistajilta olet löytänyt noita ohuita? Itse olen huomannut Philipsin ja Massiven.