Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mieleenjäävin positiivinen palaute, jonka olet saanut työelämässä.

Vierailija
30.05.2025 |

Omassa ammatissani eräs asiakas sanoi minulle: Kollegasi X on kyllä hyvä siinä, että hän kuuntelee perinpohjin asiakasta, mutta ei sitten varsinaisesti niin paljon perehdy esitettyyn asiaan. Kollegasi Y on myös hyvä. Hän perehtyy aiheeseen perin pohjin, mutta ei oikein kuuntele. Sinä olet siitä hyvä, että sekä kuuntelet perinpohjaisesti ja sen lisäksi myös perehdyt asiaan perinpohjaisesti. Lämmittää 20 vuoden jälkeenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt hyvää mieltä tälle vähän ankeaan suuntaan kehittyneelle palstalle!  -ap

Vierailija
2/3 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitättömiä asioita elämässäni työkehut, joten en paina niitä mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vilkkaan luokan oppilas sanoi että minun tuntini olivat kaikista chilleimmät heidän luokalle tuossa jaksossa. Itse olin vain sijaisopettaja ilman mitään opettajan koulutusta. Tiesin kyllä opettajainhuoneen puheista että kokeneiltakin opettajilla oli vaikeuksia tuon luokan kanssa mutta vasta tuon oppilaan kanssa keskusteltuani tajusin että minulla on aika hyvä kyky saada nuoret rauhoittumaan ja opiskelemaan.

Lämmittää vieläkin mieltä koska podin huonoa omatuntoa siitä osaanko pitää kuria ja opettaa nuoria riittävästi ilman koulutusta alalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi