Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapsia luultu vauvaikäisinä/taaperoina vääräksi sukupuoleksi? Siis poikaa tytöksi?

Vierailija
30.05.2025 |

Meillä muutaman kerran. Johtui siitä, että taaperolla oli päällään vaaleanpunainen paita.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi sukupuolet pitää värikoodata. Mitä väliä sillä on, onko vieras lapsi tyttö vai poika?

Vierailija
22/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä siinä iässä on? Mua luultiin vauvana ja taaperona usein pojaksi, ei koskaan sen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
24/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko viisaammaksi kun luit näitä tuntemattomien  päätöksiä????   😂😂😂😂😂

Vierailija
25/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luultu koskaan. Puen heidät selkeästi tytöiksi ja heillä on pitkät hiukset.

Vierailija
26/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Molemmilla oli pitkät hiukset pienenä ja ovat siis poikia. Vein nuoremman ekan kerran parturiin, kun hän alkoi kaupassa sanoa ihmisille "mä oon muuten poika".

Vierailija
27/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuilossa joku vanha mies sanoi että 'Hyvä että tuotte poikanne jo pienestä pitäen miesten kauppoihin.' Tytöllä oli sininen äitiyspakkauksen haalari päällä.

Ei tainnut äijän ajukoppa käydä ihan täysillä.

Vanha mies oli vain kohtelias ja sinä pidit häntä höperönä. Olisit ajatellut, että kiva kun huomioi lapsesi.

Vierailija
28/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoani luultiin pojaksi taaperona koska hänelle oli puettu sininen farkkuasu, tämä ysärin alussa, silloin oli jotenkin kai omituista että tytölle puetaan sinistä päälle.

Vierailija
29/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset on nykyään niin lihavia, että näyttävät ihan valtavilta hirviömäisiltä taaperoilta, jotka lyllertää pyllertävät tuolla pitkin Prismojen käytäviä taaperokärryjensä (=ostoskärryt mätettynä täyteen roskaruokaa) kanssa. Ne alkaa tosiaan olla semmoisia sukupuolettomia tapauksia, kun niillä läskiyden myötä on hormonitasapaino sekaisin ja sukupuolielimet surkastuvat ja puristuvat ihrojen väliin. Miehillä lihavuus lisää estrogeenin määrää elimistössä.

Huomasitko, että aloitus koski vauvoja ja taaperoikäisiä? Luetun ymmärtämisen vaikeus, vai mikä?

Vierailija
30/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset on nykyään niin lihavia, että näyttävät ihan valtavilta hirviömäisiltä taaperoilta, jotka lyllertää pyllertävät tuolla pitkin Prismojen käytäviä taaperokärryjensä (=ostoskärryt mätettynä täyteen roskaruokaa) kanssa. Ne alkaa tosiaan olla semmoisia sukupuolettomia tapauksia, kun niillä läskiyden myötä on hormonitasapaino sekaisin ja sukupuolielimet surkastuvat ja puristuvat ihrojen väliin. Miehillä lihavuus lisää estrogeenin määrää elimistössä.

Huomasitko, että aloitus koski vauvoja ja taaperoikäisiä? Luetun ymmärtämisen vaikeus, vai mikä?

Mutta kuten mainittua, tuossa nostin esille sen miten aikuiset ihmiset taannuttavat itse itsensä taaperoiksi. Hirviömäisiksi sellaisiksi.

sama

Vierailija
31/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulitko viisaammaksi kun luit näitä tuntemattomien  päätöksiä????   😂😂😂😂😂

Palsta moukat viisastuu..

Vierailija
32/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyttöä joku äiti puistossa sanonut lapselleen pojaksi. Et "poika menee ensin, sitten sinun vuoro" tms. Tytöllä oli tummansininen haalari ja harmaa lakki. 

Vierailija
33/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on. Molemmilla oli pitkät hiukset pienenä ja ovat siis poikia. Vein nuoremman ekan kerran parturiin, kun hän alkoi kaupassa sanoa ihmisille "mä oon muuten poika".

Eli poikasi kärsi kun sukupuolitettiin väärin. Juuri hiusten pituus hämää eniten. Lapsethan vasta murrosiässä muuttuu enemmän oman sukupuolensa edustajiksi. 

Vierailija
34/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuten mainittua, tuossa nostin esille sen miten aikuiset ihmiset taannuttavat itse itsensä taaperoiksi. Hirviömäisiksi sellaisiksi.

sama

Miksi toisten ihmisten elämä ahdistaa näin paljon.

Vierailija
35/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan voi tuollaista erottaa, harvemmin enää edes puetaan tiettyihin väreihin tiettyä sukupuolta.

Vierailija
36/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vihervasemmistossa tätä tapahtuu yhtenään, ja poikani on sentään jo 28 vuotias.

Tosin luonnollisestihan hän on ajanhengen mukaisesti homo.

Vierailija
37/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sa

Tästä syystä:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/dd22d803-8418-404b-ab40-08da7…

Vierailija
38/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin käyttämään sanaa lapsi, jos ei ole nimi tiedossa, tyttö ja poika kun on sellaisia nimityksiä joista voi tulla mielensäpahoittamista joillekin.

Vierailija
39/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poikaa luultiin nuorempana useinkin, kun hänellä oli vähän pidemmät vaaleat kiharat. Nyt hän on neljä ja tykkää tosi paljon liilasta ja vaaleanpunaisesta. Lisäksi hän on erityisen ihastunut kimalteleviin korkokenkiin ja korvakoruihin. Hän innostui ikihyviksi, kun Henkkamaukasta löytyi sellaiset lasten vaaleanpunaiset glitterkorkkarit. Hän sovitti niitä kaupassa ja joku vähän isompi tyttö kommentoi, että tuokin tyttö saa korkokengät.

Muuten on sellainen peruspoika autoinnostuksineen ja energisine menoineen. En usko, että kovinkaan moni kuvittelee häntä tytöksi, vaikka korkokengät olisivatkin jalassa, kun kaikki muu huutaa poikaa.

Vierailija
40/42 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyrin käyttämään sanaa lapsi, jos ei ole nimi tiedossa, tyttö ja poika kun on sellaisia nimityksiä joista voi tulla mielensäpahoittamista joillekin.

Mä käytän myös sanaa kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi