Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet Tinder-treffeille miehen kanssa

Vierailija
29.05.2025 |

Tärkein asia on tarkastella, pystyykö mies aitoon kohtaamiseen tunteissa.

Olkaa naiset varovaisia. Emotionaalinen manipulointi ja rationaalinen etäännyttäminen ovat vahvoja varoitusmerkkejä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia on niellä mällit mällykkeet

Vierailija
2/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionaalisen manipuloijan tunnistaa mm. tästä: menette hänen valitsemaansa elokuvaan. Elokuvan jälkeen sanot (hyväntuulisesti), että ei ollut kyllä mun elokuva tämä. Normaalisti tunteita käsittelevä kyselee lisää, eikö, no miksi ei, ja asiasta voi keskustella, huomata että kummallakin saa olla omanlaisensa elokuvamaku.

Emotionaalinen manipuloija taas sanoo jotain tällaista: "Älä valita. Mä sentään yritin! / Miks sä et voi ikinä olla tyytyväinen?" tms. Hän ei kestä sitä, että ilmaiset tunteitasi eikä varsinkaan jos tulkitsee niissä negatiivista. Manipuloija ei reagoi sisältöön, vaan siirtää syyllisyyden sinulle. Joka kerta, kun tuot esiin aidon tunteen, se käännetään jotenkin sinua vastaan.

Emotionaalinen manipulointi on vuorovaikutuksen muoto, jossa toinen ei vastaa toisen tunteeseen tai pyyntöön aidosti, vaan kääntää tilanteen niin, että hän itse: pysyy valta-asemassa, välttää vastuun ja lisäksi saa sinut tuntemaan syyllisyyttä siitä, että yritit tuoda tunteesi näkyviin.

Olkaa varovaisia näiden ihmisten kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi