Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui, kun valitsit jännämiehen?

Vierailija
29.05.2025 |

Oletteko yhä yhdessä vai ei? Itselläni tällä hetkellä jännämies ja vähän mietityttää, miten tässä käy

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoisäni oli huomattavan jännämies. Lapsia siellä sun täällä ja jotui pakenemaan lopulta Kanadaan, josta lähti rakentamaan sosialistista taivasta Neuvostoliittoon. Katosi sitten Stalinin vainoissa. Hänen jälkikasvunsa on rauhallisempaa väkeä, mutta onneksi hitunen hurmurin ulkonäköä on meissä kaikissa. Leukakuoppaa ja otsahiusten laineita. Jotain hyvääkin siis jää näistä jännistä suhteista.

Täytyy myöntää, munki isoisä oli aikamoinen jännämies

Vierailija
22/27 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9kk perästä aloin saada lapsilisää..

Adhd-lapsia, onnea vaan sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin lehdellä soittamaan.Mies löysi rikkaan vanhemman anaisen ja muutti hänen luo asumaan. Laukkoi minun perässä ja käyttäytyi tosi lapsellisesti . Sanoin että oet valinnut ,häivy. En ymmärrä miten naiset ovat / itsekin, naiiveja . 

En kyllä välitä yhtään. 

Vierailija
25/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää piripäissään turpaan niin ihanasti että jää sellainen WAU-efekti.

Vierailija
26/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin lehdellä soittamaan.Mies löysi rikkaan vanhemman anaisen ja muutti hänen luo asumaan. Laukkoi minun perässä ja käyttäytyi tosi lapsellisesti . Sanoin että oet valinnut ,häivy. En ymmärrä miten naiset ovat / itsekin, naiiveja . 

En kyllä välitä yhtään. 

Pistä korkki kiinni, selvitä päätäsi pari tuntia ja yritä uudestaan kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä.

Vierailija
27/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuni narsisti liittoutui selkäni takana hänen kanssaan, ja tyyppi sai rahallista etua minun kiusaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän