Naista Lihavaksi haukkuvat miehet haukkuvat myös omia tyttäriään lihavaksi?
Lihavaksi haukjuvat miehet haukkuvat myös omia tyttäriään lihavaksi ja toivovat haukkuvaa poikaystävää heille?
Kommentit (14)
Monet miehet haukkuvat naisia ulkonäköön liittyen. Se on naisvihaa.
Kyllä jos se on lihava. Kuinka paljon voi tytärtään vihata jos ei puutu liialliseen lihomiseen tai laihtumiseen? Onko nainen niin itsekäs olento, että antaa jopa tyttärensä turvota muodottomaksi, jotta olisi itse paremman näköinen lapseensa verrattuna? Sairasta, todella sairasta.
Itsellä seisoo vain isojen naisten kanssa, joten minua ei haittaa yhtään deittailla maailmassa jossa valtaosa miehistä vaan skippaa heidät välittömästi. Eräänlainen lottovoitto sekin.
Mihin perustat tuollaisen tulkinnan?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä seisoo vain isojen naisten kanssa, joten minua ei haittaa yhtään deittailla maailmassa jossa valtaosa miehistä vaan skippaa heidät välittömästi. Eräänlainen lottovoitto sekin.
Naisen kirjoittama viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaatko isoa sellaista?
Lihava on lihava. Mihin se tosiasia siitä muuttuisi, sanoopa kuka mitä tahansa kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet haukkuvat naisia ulkonäköön liittyen. Se on naisvihaa.
Onko samojen tyyppien miesten haukkuminen miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei ole ihan joku poikkeuksellinen metrimela joka halkaisee normaalin kokoisen naisen ja pitää siksi preferoida läskejä, niin kukaan mies ei valitse vapaaehtoisesti ei-hoikkaa
Ja lyhyt on lyhyt, pitkä on pitkä, pätkä pätkä, laiha on laiha
Jotenkin ei mene asia vaan kaikille perille ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei ole ihan joku poikkeuksellinen metrimela joka halkaisee normaalin kokoisen naisen ja pitää siksi preferoida läskejä, niin kukaan mies ei valitse vapaaehtoisesti ei-hoikkaa
Eikö tuo ole aika seksistinen näkökulma? Näetkö kaikki naiset seksuaaliobjekteina?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos se on lihava. Kuinka paljon voi tytärtään vihata jos ei puutu liialliseen lihomiseen tai laihtumiseen? Onko nainen niin itsekäs olento, että antaa jopa tyttärensä turvota muodottomaksi, jotta olisi itse paremman näköinen lapseensa verrattuna? Sairasta, todella sairasta.
Opettiko isäsi näin, naisten suhteen käyttäytyä
vai jäikö pois elämästäsi jo lapsuudessasi ?
Oliko äitikin etäinen ?
Joku näistä, ellei kaikki !
Vierailija kirjoitti:
Ja lyhyt on lyhyt, pitkä on pitkä, pätkä pätkä, laiha on laiha
Jotenkin ei mene asia vaan kaikille perille ?
Ketjun aloittaja, MIKSI EI MENE SINULLE PERILLE TÄMÄ ASIA ?
Laittakeepa oma kuvanne tänne, jooko, ois meillä sanottavaa ehkä ulkonäöstänne ?
Ei näillä inceleillä ole omia tyttäriä. Eivät koskaan ole edes olleet tilaisuudessa siittää sellaista.