Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahoitetun auton omistajan vaihdos.

Vierailija
29.05.2025 |

Kuinka kauan on kohtuullista odottaa, että pankki tekee traficomille luovutusilmoituksen, kun rahoitus on maksettu kokonaan pois? Kysynpä tänään tällaista. Huomenna ehkä jotain muuta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida täällä porukalla olla kokemuksia rahoituksen poismaksusta 🤔

Vierailija
2/6 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhää porukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhää porukkaa

Mä olen aina ostanut autot käteisellä. Koskaan en ole ostanut mitään muutakaan osamaksulla tai rahoituksella, siksi aivan vieras käsitemaailma ainakin minulle.

Vierailija
4/6 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhää porukkaa

Mä olen aina ostanut autot käteisellä. Koskaan en ole ostanut mitään muutakaan osamaksulla tai rahoituksella, siksi aivan vieras käsitemaailma ainakin minulle.

Se onkin järkevää. Miksi maksaa kallista osamaksua jota ei auton arvo riitä kattamaan.

Vierailija
5/6 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida täällä porukalla olla kokemuksia rahoituksen poismaksusta 🤔

Pistin tuossa maaliskuun puolivälissä Landcruiserin loppusumman tiskiin (viidesosa uuden myyntihinnasta)  ja huhtikuun alkuun mennessä auto oli nimissäni. 

Vierailija
6/6 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhää porukkaa

Se onkin järkevää. Miksi maksaa kallista osamaksua jota ei auton arvo riitä kattamaan.

Hullua maksaa huvikseen ylimääräistä, käteiskaupoissa on aina helpompaa tingata hinnasta tai saada muuta hyvää kaupan päälle. Myös ns. kanta-asiakkuus liikkeessä tuo aina etua eli kun on hankkinut autonsa samasta liikkeestä jo aiemmin.