Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten petokset

Vierailija
22.03.2007 |

Sen verran on tullut elämää seurailtua, että ainakin miespuoliset tuntuvat olevat melko petos-herkkiä. Firmojen reissuilla kaikki on maksettua ja Eestiin suuntautuvilla matkoilla myös maksettu seksi on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Kauniiden neitokaisten palveluksista kieltäytyvää katsotaan kieroon ja nauraa hörähdellään.

Seuratkaa seuraavan kerran tarkemmin ukkonne käyttäytymistä " bisnes-matkojen" jälkeen. Ilmeneeko tilapäistä haluttomuutta pariksi viikoksi tai onko morkkis muutakin kuin krapulamorkkista.

Niitäkin riittää, jotka antavat piut paut mahdollisille tartunnoille ja latovat kotona omaa muijaa menemään ettei eukko jotain epäilisi. Eikä morkkiksistakaan tunnu olevan tietoakaan.

Jotenkin Vi####aaa (anteeksi vaan) katsella kilttiä perheenisään reissun jälkeen, kun vaimo ja lapset ovat satamassa tai lentokentällä vastassa. Pusi,pusi kulti.

Elämä on raadollista ja uskollisuus harvassa.

.....oih sine suomi-poika.... mite sina haluta.....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla se satamassa petturimiestäsi odotellut vaimoparka...

Vierailija
2/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan menkääpä vaikka Levin areenaan katsomaan miten helssinkin tyttö irrottelee kun pääsee kotoa bisnes reissulle. On nimittäin karvalaukku levällään ja huolella. Korvat punaisina olen sitä touhua siellä kattellut kun itsekin noilla reissuilla käyn. Monella jotka käy työporukalla siellä on vuosittain omastakin porukasta ihan vakipano, elävät niinkuin pariskunnat konsanaan. Kieltämättä oli irstaan näköistä viime reissullakin kun katselin yhtä tuttua rouvaa jonka sattumalta näin siellä ihan ventovieraan kainalossa. Oli niin kännissä ettei tuntenut minua vaikka edessä seisoin. Ens kerralla otan kännykällä kuvan ja laitan sen ukolle.

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menoa itse seuraillut. Ei tietysti kaikkia voi syyllistää, mutta on se vaan yleistä.

Nauratti, kun lehdessä oli aikanaan kirjoitus, että verovirasto " epäilee" yrityksien tarjoavan asiakkailleen seksimatkoja Eestiin.

Joo, ei tarvii epäillä.

Vierailija
4/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi hiihtomestat on just pahimpia! Itse en harrasta edes talvilajeja, mutta kun nuo akkakolleegat kilvan kerskuu kuinka miestä kaatuu joka reissulla, tulee ihan paha olo. Ukkomiehiä ja varattuja akkoja! Levi, Tahko, Ylläs... kuulemma vetää vertoja Virolle ja Hgin yökerhoille! HYI!

Vierailija
5/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tilaisuus, harva jättää pettämättä.

Esim Lapissa on kirjoittamaton sääntö olla paljastamatta puolisoille, mitä siellä tapahtuu. Koska pettäminen on niin se juttu, kaikki sitä tekee. Sama koskee Eestin matkoja ja muitakin työmatkoja, risteilyjä erityisesti.

Moni pettää, mutta eivät ihan kaikki kuitenkaan!

Vierailija
6/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein porukka on kyllä sen verran miesvoittoista, että huonommankin näköiset haahkat saavat, jos haluavat.

No, on siellä sitten huoriakin tarjolla, jos maksullista haluaa.

Vierailija
7/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen yh-äiti puolen vuoden kokemuksella ja olen saanut naimisissa olevilta miehiltä aivan uskomattoman suorasukaisia ehdotuksia ja yksikään ehdotuksista ei ole ollut ravintolassa tai humalapäissään. miten ihmeessä naimisissa olevat miehet kuvittelevat, että olen aivan armottomassa puutteessa ja juuri heidän velvollisuuteensa on helpottaa tätä puutetta? vapaitakin miehiä nimittäin vielä löytyy...

Vierailija
8/14 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei meillä, meillä ei petä mies enkä petä minä, vaikka omilla reissuilla joskus kuljetaankin.

Mies oli just viikon levillä kavereiden kanssa. Ja ennenkuin joku nauraa että " niinhän sä luulet tai et miehes on kuiteski joku kaamee" , niin ei, ei ole kaamee vaan hyvin seksikäs ja oli ollu naisia kimpussakin, käy ravintoloissa ja vetää kännitkin.

Mutta ei vaan petä, sanoo ettei kiinnosta yhtään sellanen hetken huuma kun morkkis jälkeenpäin on sitä luokkaa että ranteet auki (entisestä elämästä kokemusta...) ja kuulemma kotona saa niin hyvää ja riittävästi, ettei senkään takia tule mieleenkään. Puhelinseksiä joinain iltoina harrastettiin, kun molemmillaa kaamee panetus päällä.

Ja nyt vielä joku nauraa, etten oikeesti voi tietää. En voikkaan, silti tiedän ja uskon. Ja kerran kyllä kuulin vahingossa kun oltiin tuttavilla saunomass ja vähän kännäämässäkin ja olin vessassa. Sinne kuului jotenkin saunan ilmanvaihtotorven kautta ukkojen juttelu ihan selvästi ja puhuivat juuri näistä asioista ja kuulin kun kertoi kaverille pikälti noin kuin kirjoitin tuossa edellä. Ja samansuuntaista oli kyllä sen toisenkin miehen puheet joten on näitä hyviäkin miehiä. Ja tosiaan nämä molemmat kyllä kelpaisivat...

Vierailija
9/14 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyllyt pystyyn ja liukkaria runsaasti niin siinä on lääke.

Vierailija
10/14 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ole sitten puutteessa? ;) Ainakin minä miehenä ajattelen ensimmäisenä kun yh:n tapaan että tuo on varmasti puutteessa ja minä voin hieman " jelpata" . Sitä paitsi ukkomies olisi yh äidille hyvä rakastaja JOS homma toimii. Tulee silloin tällöin kun on tarvetta ja lähtee sitten kiltisti kotiinsa eikä jää siihen roikkumaan ja ruinaamaan kotia.

Vierailija:

miten ihmeessä naimisissa olevat miehet kuvittelevat, että olen aivan armottomassa puutteessa ...

Vierailija
11/14 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti moni mies pettää - siitä ei ole epäilystäkään. Ja ihan varmasi moni pettää niin, että kumppani ei sitä uskoisi. Senpä takia moni nainen - ja mieskin - joka vilpittömästi uskoo, että juuri oma kumppani ei petä, onkin väärässä.

Toimin itse rahoitusalalla, jossa usein kutsutaan " asiakastilaisuuksiin" , jossa erilaisia maksettuja palveluja on tarjolla - usein naisiakin. Yllättävää kyllä, juuri kukaan ei moisia palveluja käytä. Syitä voi olla monia, itselläni ainakin moraalisia, mutta monellä nimenomaan ympäristön paine, joka toimii juuri päinvastoin kuin ap esitti: ei kehtaa käyttää maksullisia naisia toisten tieten. Kyllä miehilläkin moraali on, ja myös itsetunto. Ei maksullisten naisten paneskelu ole mikään sulka hatussa, josta kavereille rehvastellaan. Juuri päinvastoin, monet miehet ajattelevat tyyliin " mikä luuseri, ei saa kuin rahalla" .

Vierailija
12/14 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Allekirjoitan tuon 12:n kirjoituksen täysin. Itse käyn myös sponssireissuilla firmojen laskuun milloin missäkin. Laskettelureissuja, Tallinnan kännimatkoja ja kauempanakin ulkomailla. Piikki on aina tietenkin asiakkaalle auki. Tallinnassa olisi ollut mahdollisuus käydä maksullisissa naisissa muiden laskuun, mutta kertaakaan meidän seurueesta kukaan ei ole käyttänyt mahdollisuutta vaikka porukka on tietysti miesvoittoista ja alkoholiakin käytetään välillä todella runsaasti. Myös lukuisia kertoja Lapissa vastaavilla reissuilla käyneenä voin sanoa että kertaakaan kukaan omasta seurueestani en ole kenenkään nähnyt lähtevän vieraan naisen mukaan.

M

Vierailija
13/14 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä ole sitten puutteessa? ;) Ainakin minä miehenä ajattelen ensimmäisenä kun yh:n tapaan että tuo on varmasti puutteessa ja minä voin hieman " jelpata" . Sitä paitsi ukkomies olisi yh äidille hyvä rakastaja JOS homma toimii. Tulee silloin tällöin kun on tarvetta ja lähtee sitten kiltisti kotiinsa eikä jää siihen roikkumaan ja ruinaamaan kotia.

Vierailija:

miten ihmeessä naimisissa olevat miehet kuvittelevat, että olen aivan armottomassa puutteessa ...

ihan kuin yksinhuoltajalla olisi vain pikaista tyydytystä vaativia tarpeita, laadusta viis, tunteista ei väliä. Ei kiitos! Yksinhuoltajana on pikemminkin tuplasti enemmän syytä pitää elämä onnellisena ja laadukkaana, sitä ei tarjoa satunnainen säälimuna joltain urpolta, joka ei osaa hoitaa omaa avioliittoaankaan.

Vierailija
14/14 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimiehet tietyillä aloilla on pahimpia pettäjiä, eikä se työporukoissa ole kuin sulka hattuun. Sen kovempi jätkä mitä enemmän puikottaa. Ja taas mun oma mies suorastaan yökkii sitä, että joku luulisi hänen olevan pimpsaa vailla oleva bisnessmies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi