Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saa lapset omiin sänkyihin..

22.03.2007 |

meillä tosiaan 2v ja 4,5v lapset ja tähän asti melkeen joka yö vanhempien sänkyyn.

hermot meni, ku ei tilaa ja paikat ihan jumissa. olen nyt nukkunut 3yötä patjalla lasten huoneessa, et jos alkasivat nukkumaan omissa sängyissä.

onko jollai kokemuksia miten onnistuttas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kanssa nukkumisesta tule mitään kun joku tulee väliin. Esikko tuli neljän aikaan väliin, tosin otin itse kun tuli vahinko sänkyyn ikää3v9kk, meillä kuopus kanssa yhteen aikaan pyysi joka yö väliin, meille tehtiin selväksi että ei yöllä, viiden jälkeen saa tulla :-)Usein yöllä kuopus huutaa saako tulla niin vastaan että on vielä on yö :-) ja tämätehoaa meillä. Välillä pääsen sitten isin viereen kun herän 4.30 töihin ja päinvastoin myös isi tekee jos menee aamuun. Siksikään en anna tulla öisin kun teemme molemmat 3 vuoroa niin nukkua pitää saada :-)

Mut lapset niin erilaisia, kuinka helposti periksi antavat

Silloin kun kipeitä niin viereen pääsee eli tosi harvoin, onneksi

Vierailija
2/4 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän kyllä käytäntönne, jos ette nukutuksi saa.

Meidän neiti siirtyi 2-vuotiaana omaan sänkyyn äidin viereen nukkumaan. Jostain syystä hän ihastui omaan sänkyynsä niin kovasti heti, ettei yhtenäkään yönä ole halunnut sieltä pois.

Kyllähän tämäkin riippuu kauhean paljon lapsesta näköjään.

Me ainakin yritimme " myydä" uuden sängyn idean tyttärellemme ja valmistelimme häntä siihen. Kun " isojen tyttöjen sänky" haettiin, se oli sitten iso ja nimenomaan positiivinen juttu ja patjoja ja lakanoita daami levitteli innoissaan ympäri kotia. Edelleen ihmettelen, ettei takapakkia ole nukkumisen suhteen ainakaan vielä tullut. Siirrosta on nyt kaksi-kolme kuukautta.

En osaa auttaa enempää, mutta tsemppiä teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pysyy omassa sängyssään. Kipeänä on usein sitten vieressä tai jos käy yöllä vahinko tms.

1.5-vuotiaamme sen sijaan nukkuu yhä viekussa aina. Oma isojen lapsien sänky ehkä auttaisi? Ja ikää kun tulee...

Vierailija
4/4 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nuorempi sairastellut paljon ja sen takia otettu joskus viereen ja sit jäi päälle. isompi ei aina tule, mutta tosiaan ahdasta sillon ku neljä samassa sängyssä. jos tulisivatkin joskus ni ei haittais, mutta kun melkeen joka yö. ja ite olen tosi herkkäuninen ja mieskin heräilee ku lapset päällä..:) työssäkäyvänä tarvii kuitenki kunnon unet.

pitää yrittää nyt tota patjalla nukkumista ja jos vaikka viikon jälkeen yrittäs ite omaan sänkyyn. lapset vaan taas kipeinä..vaihteeks.

kiitos vastauksista ja tsempeistä.