Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailunaisesta sitten selvisi tällaisia asioita...

Vierailija
28.05.2025 |

- saanut potkut vakiduunista alkoholinkäytön takia 

- ulosotossa vajaa 1000 e

- hänellä on ollut pelkkä panosuhde varatun miehen kanssa

Muutoin ok, ei ylipainoa, ei tupakoi eikä enää pahemmin juokaan, ei lapsia, nätti, huumori natsaa jne. Tykkää keikoilla käymisestä, lukemisesta, liikunnasta

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkkis jolla on talous perseellä. Juoksisin ja lujaa.

Ap kertoi ettei käytä alkoholia juuri lainkaan. Liikaa vaadittu lukea aloitus loppuun?

Vierailija
22/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itse kertonut nuo asiat vai joku toinen? Itsestäni liikkui huhua että sain alkoholin takia potkut mutta otin kyllä itse loparit pitkällisen harkinnan jälkeen. Ulosottovelat, mistä niistä joku tietäisi? Panosuhde varatun kanssa, mitä sitten?? Keksimällä keksittyjä syitä. Se joka ensimmäisen kiven heittää ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan ongelma? Nussi ja etsi samalla parempi.

Se on nainen joten se tekee ihan samaa. 

Vierailija
24/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kesy tapaus, taitaa olla nuori?

Vierailija
25/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin sellainen menneisyys, mikä ei kestä päivänvaloa. Niistä asioista kuitenkin melkein kymmenen vuotta aikaa ja elänyt vuosikausia täysin eri tavalla. En harrasta enää mitään irtosuhteita ja en käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä lainkaan. Kuohuviiniä voin ottaa lasillisen juhlissa. Silti menneisyys tuntuu monesti olevan ongelma toiselle, jos siitä kerron treffeillä. Teoilla on näköjään pitkät seuraukset.

Vierailija
26/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin sellainen menneisyys, mikä ei kestä päivänvaloa. Niistä asioista kuitenkin melkein kymmenen vuotta aikaa ja elänyt vuosikausia täysin eri tavalla. En harrasta enää mitään irtosuhteita ja en käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä lainkaan. Kuohuviiniä voin ottaa lasillisen juhlissa. Silti menneisyys tuntuu monesti olevan ongelma toiselle, jos siitä kerron treffeillä. Teoilla on näköjään pitkät seuraukset.

Hyvä että kerrot, niin saat karsituksi arvosteluun taipuvaiset ja kypsymättömät miehet pois.

Vierailija
27/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä mä kyllä sitä kertoisi, jos tapaisin jonkun miehen jonka kanssa alkaisin tapailla ja seurustella. En toki enää silloin olisi suhteessa varatun kanssa vaan se jäisi heti pois. Ei tuolla seksisuhteella ole vaikutusta siihen miten käyttäydyn parisuhteessa eikä kuulu muille tuo asia. Olen uskollinen nainen. 

Tuosta ulosottovelasta, että voihan se olla, että sitä on maksettu jo pois ja tuo on mitä sitä on enää jäljellä. Jos on töissä, niin ei ole paha rasti maksaa loput pois ja sitten on puhtaat luottotiedot jonkun ajan päästä.

Alkoholi on kyllä huono juttu. Onko noista potkuista kauan ja mikä on naisen suhde alkoholiin nykyään?

Vierailija
28/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä mä kyllä sitä kertoisi, jos tapaisin jonkun miehen jonka kanssa alkaisin tapailla ja seurustella. En toki enää silloin olisi suhteessa varatun kanssa vaan se jäisi heti pois. Ei tuolla seksisuhteella ole vaikutusta siihen miten käyttäydyn parisuhteessa eikä kuulu muille tuo asia. Olen uskollinen nainen. 

Tuosta ulosottovelasta, että voihan se olla, että sitä on maksettu jo pois ja tuo on mitä sitä on enää jäljellä. Jos on töissä, niin ei ole paha rasti maksaa loput pois ja sitten on puhtaat luottotiedot jonkun ajan päästä.

Alkoholi on kyllä huono juttu. Onko noista potkuista kauan ja mikä on naisen suhde alkoholiin nykyään?

Ap kertoi, ettei käytä alkoholia juurikaan. 

Vierailija
29/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko itse kertonut nuo asiat vai joku toinen? Itsestäni liikkui huhua että sain alkoholin takia potkut mutta otin kyllä itse loparit pitkällisen harkinnan jälkeen. Ulosottovelat, mistä niistä joku tietäisi? Panosuhde varatun kanssa, mitä sitten?? Keksimällä keksittyjä syitä. Se joka ensimmäisen kiven heittää ..

No tämä. Mustakin on liikkunut todella typeriä ja ilkeitä juoruja, jotka eivät todellakaan pitäneet paikkaansa. En ymmärrä miksi pitää valehdella toisista ympäri kyliä ja sokeasti jotkut uskoo nämä jutut.

Vierailija
30/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo nuoruuden hölmöilyjä? Jos nykyään on terveempi moraali niin tonnin maksaa hetkessä.

Alkoholiongelman tilanne voi sitten ollakin jo ihan eri. Itse en jatkaisi edes tauolla olevan kanssa suhdetta, kyllin nähnyt vanhemman sukupolven menoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi