Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen laihtunut 6kg toukokuussa kävelemällä, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.05.2025 |

Siis todentotta, olen kävellyt päivittäin 8-10km ja olen kiinteytynyt huomattavasti ja laihtunut 6kg, aika hienoa ja ihmeellistä <3

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen laihtunut. Viimeksi saadut sytot vei ruokahalun. Silti pitäisi syödä ettei menisi vieläkin huonompaan kuntoon.

Vierailija
22/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Itse olen kävellyt kuukausia 3-5km päivässä n. viidesti viikossa, enkä ole laihtunut grammaakaan. Olen herkutellut entiseen malliin. Terveysvaikutuksia tulee silti. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. En ole tehnyt syömiseen mitään muutosta, mutta olen alkanut kävellä päivittäin 10 -15 km. Kuuntelen samalla podcasteja, ja matka kuluu ihan huomaamatta. 

Minulla on hyvät kengät, mutta joudun siitä huolimatta pitämään joskus välipäivän jalkojen kipeytymisen vuoksi. Välipäivinä pyöräilen, ja sekin tuntuu tehokkaalta.

Mielestäni pelkällä liikunnallakin voi laihtua (jos ei lisää syömistään).

Vierailija
24/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paino pudonnut 8 kg toukokuussa kävelemällä ja syömällä noin 1000 kcal päivässä tai vähemmän. Kävelyä on kertynyt keskimäärin noin 14 km per päivä parhaimpina päivinä jopa 20 km. Jos joku miettii mitä olen syönyt, niin aamupalaksi Valion profeel rahkaa, josta saa proteiinia noin 20g / annos ja kahvia, päivälliseksi joku vähäkalorinen ruoka noin 300 kcal ja kahvi ja iltaruoaksi noin 350 kcal salaattia, keitetty muna, kalaa tai kanaa ja kuppi kahvia.  Ei välipaloja, ruoan yhteydessä olen syönyt täysjyväruisleipää jos se on mahtunut kaloreihin. Ruoka-ajat ovat olleet koko ajan samat, aamiainen klo 7, päivällinen klo 12 ja iltaruoka noin klo 17:30. Onneksi ei ole mielitekoja, enkä ole niin makean perään. Ns. herkkuna olen juonut jotain kaloritonta limua.

Vierailija
25/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen laihtunut. Viimeksi saadut sytot vei ruokahalun. Silti pitäisi syödä ettei menisi vieläkin huonompaan kuntoon.

Naiset ovat ulkonäkökeskeisiä, mutta terveitä. Eivät osaa arvostaa sitä.

Vierailija
26/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paino pudonnut 8 kg toukokuussa kävelemällä ja syömällä noin 1000 kcal päivässä tai vähemmän. Kävelyä on kertynyt keskimäärin noin 14 km per päivä parhaimpina päivinä jopa 20 km. Jos joku miettii mitä olen syönyt, niin aamupalaksi Valion profeel rahkaa, josta saa proteiinia noin 20g / annos ja kahvia, päivälliseksi joku vähäkalorinen ruoka noin 300 kcal ja kahvi ja iltaruoaksi noin 350 kcal salaattia, keitetty muna, kalaa tai kanaa ja kuppi kahvia.  Ei välipaloja, ruoan yhteydessä olen syönyt täysjyväruisleipää jos se on mahtunut kaloreihin. Ruoka-ajat ovat olleet koko ajan samat, aamiainen klo 7, päivällinen klo 12 ja iltaruoka noin klo 17:30. Onneksi ei ole mielitekoja, enkä ole niin makean perään. Ns. herkkuna olen juonut jotain kaloritonta limua.

Liian nopea pudotus.

Vierailija
27/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kengän numero? Entä rintaliivien koko? 

Vierailija
28/28 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kasvanut ihmisenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi