Väistetäänkö teitä, kun kävelette kadulla?
Mua väistetään lähes poikkeuksetta enkä tiedä mistä se johtuu. Ainoastaan teinitytöt on sellaisia, jotka joskus kävelee tarpeettoman läheltä ja meinaavat törmätä.
Kommentit (29)
Kyl. Oon huomannu et jos kattelen enempi puhelinta/maisemia/näyteikkunoita kuin eteeni havainnoiden vastaantulevia niin pääsääntöisesti muut väistävät minua. Kiertävät vähän kauempaa kun huomaavat et mä en kato yhtään mihin kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Olen ärsyyntynyt juurikin siitä ja nyt olen huomannnut, ettei nämä uk****laiset eikä ve*****set naiset väistä ainakaan, kauppojen hyllyjen välissäkään eivät väistä vaan käyttäytyvät, kuin omistaisivat kadut ja kaupat.
Sitten ovat nämä ma mu jä*k*t, jotka eivät naisia arvosta , eivät väistä ja kun minäkään en väistä niin kyllä siinä vähän hihat hipasee toisiaan.
Russahoroilla on noussut päähän, kun miehet on heihin niin lääpällään.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin ulkkikset ei väistä.
Näkee ja haistaa sun pelon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän väistää jota pelottaa.
Mä väistän vaan itseäni heikompia eli vanhuksia ja jonkun apuvälineen (potkupyörä, rollaattori, lastenvaunut) kanssa kulkevia.
Ap
Miksi? Näitä heikompia hyysätään yhteiskunnan toimesta niin paljon, että kuuluisi heidän ainakin väistää.
Minun on helpompi väistää heitä.
Ap
En muista että olisi päin kävelty.
Kyllä. Ei ole kukaan kävellyt päin. N 52 v ( normaalipaino, melko pitkä 184cm)
Kumma kyllä, kävelykin on yhteispeliä jossa joskus väistetään itse ja joskus toinen väistää. Ei kovin hankalaa.
Kauppojen käytävillä olen huomannut varsinkin slaavisukuisten naisten tukkivan väyliä ja jos eivät pikkuvihjeestä tajua antaa tilaa, niin kävelen sitten miten mahdun. Jos slaavi kaatuu, niin sitten kaatuu.
Väistelen muita kadulla, tykkään siitä eräänlaisena pelinä