Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutisissa kerrotaan jossakin homehtuvasta asunnosta,

Vierailija
28.05.2025 |

saanut homentua rauhassa jo pitkän aikaa.

No, mut siis kun tässä kerrostalossa missä mulla on asunto, on nyt yks kämppä jossa on parvekkeen ovi (vain yksi ovi) ollut auki viime kesän lopulta lähtien, samaten tuplaikkunoista näyttää olevan sisempi joissakin sen asunnon huoneissa auki.

Parvekkeen avoin ovi - eikö sinne kämppään mene linnut, lentävät ötökät....

Mä vaan ihmettelen, mihin kuntoon se kämppä menee... Kukaan ei piittaa! Kai sillä asunnolla omistajakin on?

Ja mitä se mua liikuttaa... No, ei juuri mitään. Ittekin haluaisin tästä talosta pois!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeen ovea voi kesöisin hyvin pitää auki ilman mitään ongelmia ötököistä tai linnuista. Minäkin nuiun yleensä parvekkeen ovi auki - yöllä ja silloin kun parveke on joko aamulla tai illalla varjon puolella, sisään tulee viileämpää ilmaa, jolla kämpän saa pidettyä järjellisessö lämpötilassa.

mutta jos se on koko talven ollut auki, trillä on taloyhtiössä ongelma koska a) sen kämpän lämmityspatteriputkistot on jäätyneet rikki ainakin oven vierestä ja b)kämpässä on todennäköisesti muumioitunut ruumis ja c) jos ei ole ollut suoraveloitusta niin asunnon vastikkeet on maksamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän