Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit rikastumiseen

Vierailija
27.05.2025 |

Ole röyhkeä. Muut ihmiset on sitä varten, että tekevät työt sinun puolestasi. Venytä maksuaikoja niin paljon kuin kehtaat, eli yksityiset ihmiset on pankkisi. Jos sinulla on työntekijöitä, venytä palkanmaksua sen verran että valittavat, mutta eivät irtisanoudu kuitenkaan. Maksa välillä palkat ajoissa että pysyvät. Älä maksa yhtään mitään laskuja etuajassa. Kovaa työtä se vaatii, mutta vielä enemmän muiden kovaa työtä.

Sitten veikkaa oikea lottorivi ja voita. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista rikastuta kuin tuo viimeinen.

itse olen käyttänyt ihan todennäköisyyslaskentaa ja jättänyt lottoamatta. Laskut olen aina maksanut ajoissa  ja siksi mun hommiin onkin kaikki työntekijät tulleet ajoissa ja eikä ole ollut liikalaskutuksia. Olen kerännyt 10 vuodessa 2 miljoonaa netto-omaisuutta ja keinona on oikeasti ollut kahden työn teki samaan aikaan - yhden työn teko palkkatyösä ja toisen yrittäjänä - ja kaiken välttämättömästä yli jäävän sijoittaminen.

Voi olla että pari miljoonaa ei sun mielestä ole rikas, eikä munkaan mielestä, mutta on se yodennäköisesti silti enemmän kuin sinulla.

Vierailija
2/2 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista rikastuta kuin tuo viimeinen.

itse olen käyttänyt ihan todennäköisyyslaskentaa ja jättänyt lottoamatta. Laskut olen aina maksanut ajoissa  ja siksi mun hommiin onkin kaikki työntekijät tulleet ajoissa ja eikä ole ollut liikalaskutuksia. Olen kerännyt 10 vuodessa 2 miljoonaa netto-omaisuutta ja keinona on oikeasti ollut kahden työn teki samaan aikaan - yhden työn teko palkkatyösä ja toisen yrittäjänä - ja kaiken välttämättömästä yli jäävän sijoittaminen.

Voi olla että pari miljoonaa ei sun mielestä ole rikas, eikä munkaan mielestä, mutta on se yodennäköisesti silti enemmän kuin sinulla.

Tuo alkuosa oli todellisesta elämästä kopioitua. Minulla ei ole tarve olla rikas, hautaan ei mitään mukaansa saa. Jos minulta kysyttäisiin haluanko kaksi miljoonaa vai puhtaan luonnon, valitsen jälkimmäisen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän