Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka vielä keski-iässäkin ujostelevat vartaloaan?

Vierailija
27.05.2025 |

En pystyisi menemään julkisille paikoille esim. tiukoissa housuissa tai lyhyissä paidoissa. Tulisi ihan älyttömän kiusallinen olo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
2/5 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä moni on jo lihonut. Nuorena oli taas huonot vaatteet, jos ei ollut rahaa ja voi olla nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä moni on jo lihonut. Nuorena oli taas huonot vaatteet, jos ei ollut rahaa ja voi olla nytkin.

Lihavana saa olla katseilta rauhassa. Kukaan ei edes huomaa mitään pehmeävartaloista keski-ikäistä ihmistä.

Vierailija
4/5 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen hoikka, mutta inhoan pieniä rintojani ja sitä miltä ihoni näyttää. Osaan pukeutua nätisti ja korostaa vartaloani, mutta se silti poista epävarmuutta. Lisäksi minua ärsyttää, että olen tämän ikäisenä vielä ujo ja minulla on huono itseluottamus. 

Vierailija
5/5 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen hoikka, mutta inhoan pieniä rintojani ja sitä miltä ihoni näyttää. Osaan pukeutua nätisti ja korostaa vartaloani, mutta se silti poista epävarmuutta. Lisäksi minua ärsyttää, että olen tämän ikäisenä vielä ujo ja minulla on huono itseluottamus. 

Mä taas en inhoa vartalossani mitään ja se on minusta todella kaunis. En vaan halua, että tuntemattomat kiinnittävät siihen huomiota.

Ap