Roikkuuko mies exässä?
Tapasin miehen vuosi sitten, ja aloimme 2kk tapailun jälkeen seurustella. Tuntuu, että mies olisi hulluna minuun. Silti ihmetyttää, miksi hänen exän nimi on kuin kirosana hänelle. Hän ei usein puhu exästään, mutta ei voi edes sanoa hänen nimeään ääneen. Lisäksi hän on säilyttänyt kihlasormuksensa, SEKSILELUJA, yhteisiä tavaroita, kihlajaisissa olleen astiaston arkikäyttöönsä jne. En haluaisi kommentoida toisen tavaroita, varsinkaan kun emme asu vielä yhdessä mutta kyllä tuo häiritsee alitajunnassa.
Kommentit (6)
Mene hänen kanssaan eteenpäin äläkä vatvo menneitä.
Täällä on roikuttu jo puoli vuosisataa eikä taida loppua ennen kuin haudassa. Koko elämä osoittautunut elämättömäksi tai väärin eletyltä eli tehty väärät päätökset. Jos on kosintaan vastannut väärin eli ei kun vastaus olisi pitänyt olla kyllä niin mikä sitten oikein on status? Tämä on sellainen käsittämätön elämäntarina jossa oli vielä kaksi samanarvoista miestä ja kummankin kanssa tapahtunut sama juttu ja kosinta ei johtanut avioliittoon kuitenkaan. Ihan ufo rooli sitten tuntea itsensä tuplana leskenä.
Ap täällä lisää: Mies myös käytti exän käytettyjä seksileluja kanssani. Luulin todella, että hän olisi hankkinut ne meille kun olimme olleet n. 6kk yhdessä. Tuo oli niin nöyryyttävää, että en ole koskaan kehdannut sanoa asiasta edes lähimmille ystävilleni.
Kumpi sitten parempi, exässä vai oxassa?
Huh huh. Mulle tulee seksileluista mieleen vähän sellainen beta, joka ei osas tyydyttää naista k*rvällä, suulla tai käsin, vaan tarvii siihenkin hommaan jonku työkalun.
alfa
Roikkuu. Olet laastari.
Mun exä yrittää roikkua mussa vielä yli kymmenen vuoden jälkeen. Sääliksi on käynyt kaikkia mun jälkeen tulleita.