Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan imetystä kannattaa jatkaa?

Vierailija
21.03.2007 |

Pitäisi päättää, että lopetanko imetyksen vai jatkanko. Vauvalla ikää 8kk. Saa rintamaitoa 2-3 kertaa päivässä, riippuen siitä miten yö menee. Mutta ainakin parilla aterialla/vrk saa rintamaitoa. Mietin vaan, että kannattaako tuota enää jatkaa kun syö kiinteitä jo niin hyvin (5 krt/päivä). Ja miten imetys oikein lopetetaan, maitoa tulee niin että jos ei imetä niin on vielä lypsettävä 1-2 krt päivässä. Kerralla tulee silloin n. 2 dl.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät ehkä muilta foorumeilta enemmän tukea antavaa tietoa kuintäältä av:ltä? Päätös on sinun ja vauvasi. Voitte jatkaa niin kauan kuin se tuntuu teistä molemmista mukavalta ja tahdotte sen jatkuvan. Se ei kuulu muille.

Vierailija
2/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmän maitoa kai suositellaan vasta noin vuoden ikäiselle. mutta jos tämä ei ole ongelma niin miltä sinusta tuntuu? haluatko lopettaa? mikään pakko ei ole, vauvasi on vielä pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen imettänyt lapsiani yli vuoden ikäisiksi. Siinä iässä ne tuntuu että on itsekin jotenkin kypsempiä lopettamaan imuttelun.

mutta jokainen päättää itse.

Mun mielestä imetys kannattaa lopettaa siksikin vasta vuodeniässä että se päivä tissittely on jäänyt itsestään pois. Ja maidon tulokin sitten vähentynyt.

Toiset pystyy lopettamaan heti toiset pikkuhiljaa.

Itse juuri lopettelemassa imetystä. Muutaman viikon nyt kestänyt tämä... ensin vuorokausi väliä ja kun rinnat tuntuu kipeiltä, imetin, sitten kesti olla jo 2 vrk imettämättä, ja kun taas meni kipeeksi annoin imeä, ja sitten kesti olla 3 vrk ja nyt on jo 4vrk väliä. Ja toinen rinta on kipeä mutta ei täynnä, joten luulen että imetys loppui nyt.

Pikkuisen lypsämälläkin sen voi tehdä mutta annoin itseni nauttia vielä imettämisestä hetken. Ja lapseni. Joka antoi niin ihanan hymyn aina kun pitkän paussin jälkeen sai hyvväää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän