Miehellä ohut :(
Olen seurustellut jonkin aikaa ihanan miehen kanssa. Kaikki toimii täydellisesti paitsi seksi..No, on sekin ihanaa, mutta en vain saa samanlaista tyydytystä kuin exän kanssa. Syynä tähän on miehen ohuempi kalu. Se on normaalikokoinen, ei mikään mikropenis mutta oltuani monta vuotta eksän kanssa yhdessä totuin hänen paksuun penikseensä. Suhde oli muuten huono ja ainoa asia mitä siitä kaipaan on emätinorgasmit joita sain hänen kanssaan.
Mitä tässä voisi tehdä? Haluaisin todella jatkaa ihanan miehen kanssa, mutta samalla kaipaan paksumpaa kalua :( Onko täällä kohtalotovereita?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille löytää sopiva. Itse olen löytänyt about aloittajan mitoilla itselleni tässä 54 vuoden aikana useamman sopivan naisen. Seksi ollut aivan loistavaa, ja ollut todella hyviä naistuttavuuksia, seurustelukumppaneita ja vaimokin. Joten päästä mies menemään.
Miten täältä löytyy näin paljon näitä täydellisiä miehiä, jotka osaavat seksin saralla kaiken??
Koska tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Kannattaa kyllä kysyä vaikka naisilta ensin!
Eli kun joku nainen sanoo että mies ei osaa, niin kukaan mies ei osaa?
Ei vaan ihan elämänkokemuksen perusteella tiedän, että itseään kehuvat ovat tosi paikassa korkeintaan hyvinkin keskinkertaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille löytää sopiva. Itse olen löytänyt about aloittajan mitoilla itselleni tässä 54 vuoden aikana useamman sopivan naisen. Seksi ollut aivan loistavaa, ja ollut todella hyviä naistuttavuuksia, seurustelukumppaneita ja vaimokin. Joten päästä mies menemään.
Miten täältä löytyy näin paljon näitä täydellisiä miehiä, jotka osaavat seksin saralla kaiken??
Ei vaan ihan elämänkokemuksen perusteella tiedän, että itseään kehuvat ovat tosi paikassa korkeintaan hyvinkin keskinkertaisia!
Ja mies on itseään kehuva, kun sanoo että seksi sujuu kivasti ja vaimokin tykkää? Onko miehellä siis mitään mahdollisuutta tuoda julki täällä, että parisuhteen seksiasiat ovat kunnossa ilman että sinä puutut siihen?
Valaistunut mies harrastaa loistavaa seksiä! Ainakin omasta mielestään!
Minulla on ohut mutta lyhyt.
Silti naimisissa ja pari lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ihan elämänkokemuksen perusteella tiedän, että itseään ke
Kovin suomalaista, jos ei voi sanoa että hyvin on mennyt ja asiat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä ymmärtänyt, että tyytyväinen ihminen on onnellisempi kuin kateellinen, niin kaunainen että jopa nettikirjoitukset hämäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä ymmärtänyt, että tyytyväinen ihminen on onnellisempi kuin kateellinen, niin kaunainen että jopa nettikirjoitukset hämäävät.
Ymmärrän hyvin, että joskus se totuus sattuu!
Ymmärrän, exäni oli lyhyt (mutta paksu kalu). Suhde ei toiminut, paksumpaa en ole löytänyt mutta parempia orgasmeja kyllä saanut muiden kanssa. Aivan ohkaisella välttämättä et tee mitään, tulee niitä uusia miehiä, jos hankkiudut tästä eroon. Mutta tietysti voit pyytää varmaan miestä miellyttämään sua muilla tavoin, jos hänestä kovasti pidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotiikkaliikkeestä saa niin paksun päristimen, että varmasti riittää! Opetat miehen käyttämään sitä. Molemmat tykkää ja elämä jatkuu!
Miten se mies siitä tykkää? Harva mies syttyy riittämättömyyden tunteesta ja cuck-jutuista.
Oletko koskaan kokeillut tyydyttää naista??
Seksi on siis vain naisen tyydyttämistä? Onko tämä sitä tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy. Mikropeniksen omaavat miehet voivat esimerkiksi seurustella nunnien kanssa.
Itsellä on kuin pikkurilli niin tilasin netistä housut missä isomuna ja ontto sisältä niin pystyy sen avulla tyydyttämään naisen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että joskus se totuus sattuu!
Ai se, että joku ihminen on tyytyväinen elämäänsä, sekä seksielämäänsä. Sepä se onkin surullista.
Kyllä minä ainakin nautin siitä, että saan vaimolle orgasmin-pari esileikeissä sormettamalla ja toisinaan myös nuolemalla. Samalla tavalla nautin siitä, vaikkka en juuri sillä panokerralla orgasmia itse saisi. Toki onhan se laukeaminenkin erittäin tärkeää, mutta jos seksiä tarpeeksi ei miehen tarvitse laueta joka kerta.
Aivan tasa-arvoista näinkin on.
Kerro ihmeessä, missä kohtaa kirjoitustani kerron olevani täydellinen mies? Jos kertoo, että keskivertovehkeellä seksielämä on ollut loistavaa, niin ei kai se tarkoita että on edes erityisen hyvä sängyssä? Vaan sitä, että seksi on kahden kauppaan, kokeilunhalu ja toisen huomioiminen vievät pitkälle. Lähinnä asian ydin on, että keskikokoisellakin voi olla rikas ja hyvä seksielämä. Ei kannata ottaa nokkiinsa.