Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV Uutiset: Nainen kuoli vuosikymmenten takaisiin ruiskeisiin. Miksi mammoille ei koskaan kerrota näistä riskeistä?

Vierailija
25.05.2025 |

Huhhuh, teille mammoille on nyt jaossa painavaa luettavaa! Yhdysvalloissa 58-vuotias nainen menehtyi äkillisesti, ja syyksi paljastui 1970-luvulla annettu hormonihoito tarkemmin sanottuna ruiskeet, jotka sisälsivät prionisaastunutta aivolisäkekudosta kuolleilta ihmisiltä. Käytäntö oli täysin normaali aikansa terveydenhuollossa. Ja nyt, puoli vuosisataa myöhemmin, nainen kuoli kauheaan prionitautiin, johon ei ole hoitoa.

Mitä ihmettä?! Miten tällaisia kokeellisia hoitoja on joskus suoraan piikitetty lapsiin, eikä kukaan vastuussa oleva taho ole joutunut vastaamaan mistään? Ja vielä tärkeämpää: mitä kaikkea meille on pistetty tai syötetty, mistä emme vieläkään tiedä seurauksia? Missä on läpinäkyvyys? Entä korvaukset?

Ja mihin me voidaan oikeasti enää luottaa? Terveydenhuolto, joka nytkin painaa rokotetta toisen perään, ei vuosikymmeniin kertonut mammoille, että heidän lapsensa oli käytännössä koekaniineja. Jos prioni voi piillä elimistössä hiljaa vuosikymmeniä ja tappaa sitten nopeasti, kuinka moni meistä kantaa sisällään samanlaista aikapommia?

Tämä ei voi jäädä huomiotta. Meitä mammoja on vedetty nenästä tarpeeksi. Missä menee raja?

Onko sulla tai lapsellasi annettu hormoneja, joita et ymmärtänyt kyseenalaistaa? Tiedätkö, mitä sulle on lapsena ruiskutettu? Jaa kokemuksesi nyt on oikea hetki kaivaa tämä kaikki esiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
2/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona rokote oli ensimmäisten maailmojen tapporuiske. Vahvimmat kesti "houkutuksen". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät naiset. Miksi tuollaisesta edes uutisoidaan. Typerykset voittavat typeriä palkintoja.

Vierailija
4/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen teksti. Itse olin pieni 70 luvulla. Ei kai Suomessa ole ollut noita piikityksiä, en usko.

Vierailija
5/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen teksti. Itse olin pieni 70 luvulla. Ei kai Suomessa ole ollut noita piikityksiä, en usko.

Suomi oli aika köyhä silloin. Monilla ei ollut edes vessapaperiin varaa.

Vierailija
6/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä oikein spämmit?

Vierailija
7/7 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien niiden asioiden listalla, joista voisi mahdollisesti olla huolissaan, tuo ei sijoitu kovinkaan korkealle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi