Miten sinä vietät kaunista kesäpäivää?
Me pelaamme tänään miehen kanssa tennistä omalla kentällämme, kun palvelusväkemme tuo meille hienoja drinkkejä.
Kommentit (39)
Miten iso huvijahti ja merkkiä mikä?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään miehen kanssa kohta nauttimaan meri-ilmasta omalla luksus huvijahdillamme.
Luksushuvijahti on yhdyssana.
Vaihtelen paikkaa etelänkodin lehtimajan ja uima-altaan välillä. Kakku uunissa, lounas lautasella odottamassa syöntiä. Nautiskelen pihahommissa lämmöstä ja auringosta, kuuntelen äänikirjaa
Mulla on soutuvene ja se on luksusta 🎣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään miehen kanssa kohta nauttimaan meri-ilmasta omalla luksus huvijahdillamme.
Ei minun tarvitse niitä osata. Mieheni on todella komea laatikkoleukainen rikas lääkäri minä olen hyvin kaunis. Mistän ei ole koskaan ouutetta vaikka yhdys sanat menee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmasti komea lääkäri!
Kyllä! Ja ihanan laatikkoleukainen ja tietysti myös varakas olen onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse niitä osata. Mieheni on todella komea laatikkoleukainen rikas lääkäri minä olen hyvin kaunis. Mistän ei ole koskaan ouutetta vaikka yhdys sanat menee väärin.
Älähän esitä täällä muita.
Kulli kohti aurinkoa tässä makailen, lämpösäteet kutkuttavat pussejani , kohta ich komme.
Miten ap:n Karibian loma meni? Milloin taas Norjaan vuonolle?
Täällä sataa vettä lämpöä noin 10 plussalla.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi pardon. Nyt on varmasti eri henkilö kyseessä. Me viihdymme usein Ranskan loma-asunnollamme, jossa myös oma viinitilamme. Tusinaturistikohteet ovat rahvaanomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi pardon. Nyt on varmasti eri henkilö kyseessä. Me viihdymme usein Ranskan loma-asunnollamme, jossa myös oma viinitilamme. Tusinaturistikohteet ovat rahvaanomaisia.
Oh la la, Où se trouve la maison de vacances?
Istutaan kuistilla vaimon kanssa ja syödään 3ea eri leikkelettä
Nautin ulkoilmasta ja katselen vierestä kun kakarat vittuilee tuntemattomille.
Kesä alkaa ensi viikolla vasta (kesäkuu).
Mukavaa kesän odotusta sinne ap.