Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliiton seksielämä

Vierailija
25.05.2025 |

Mahtaakohan Suomesta löytyä avioparia, jossa molemmat ovat tyytyväisiä yhteiseen seksielämäänsä? Itse olen toista kertaa naimisissa, minulla on voimakas vietti. Ensimmäinen vaimoni yritti käyttää seksuaalista valtaa, pihtasi kiusallaan. Kun lopetin yrittämisen, alkoi kuvitella minulla olevan toinen nainen ja muuttui halukkaaksi. Nykyinen rouva ihana, mutta haluttomampi kuin minä. Halujen epäsuhta aiheuttaa ongelmia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai epätasapaino halujen suhteen on ymmärrettävää, koska myös omat halut vaihtelee. 

Puhuminen tärkeää ja yhdessä miettiä ratkaisuja. 

Vierailija
2/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasi kiusallaan...vai niin. Lueppas tuo MP kirjoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies haluaa huomattavasti vähemmän kuin minä. On myös hyvin tylsä sängyssä, mikä on valtava pettymys koska tapailuvaiheessa puheet ja teot oli ihan muuta. Etenkin puheet. 

Hyvää hänessä on että hän on valmis monenlaiseen, mutta huonoa että häntä pitää ohjata ja muistuttaa siihen jolloin käytännössä kun haluan hallitsevan ja aloitteellisen miehen, ei meillä ole seksiä enää nykyään ollenkaan. En vain saa mitään siitä, että minä otan ohjat, alan nähdä miehen heikkona ja tahdottomana eikä tee enää yhtään mieli. 

Kai se on melko harvinaista että halut kohtaa täysin. En mielelläni itse tästä eroaisi koska oikeastaan kaikki muu on vähintäänkin hyvin. 

Olen 30+ ja mies 40, on ollut kuulemma tuollainen aina. Minä taas olen aina ollut tosi kiimainen vaikkakin rauhoittunut kyllä sitten teiniaikojen. 

Vierailija
4/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää on meilläkin. Mies haluaa tosi harvoin ja se on sitten sitä lähetyssaarnaajaa. Minä haluan useammin ja kaikkea erilaista, hellyyttä enemmän, yllätyksiä, kokeilujakin. Esim. suuseksi, ratsastus, takaa päin mm. ovat miehelleni "ei missään tapauksessa-juttuja". Haluaisin tuntea voimakasta kiihottumista, saada ihokarvat reagoimaan pelkästä seksiajatuksesta. Mutta, mutta...

N63

Vierailija
5/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "...kun haluan hallitsevan ja aloitteellisen miehen, ei meillä ole seksiä enää nykyään ollenkaan."

Siinä se syy sitten selkeästi on sanottuna. Kun miehesi ei ole haluamisesi mukainen, ei sitten seksiä ollenkaan.

Vierailija
6/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "...kun haluan hallitsevan ja aloitteellisen miehen, ei meillä ole seksiä enää nykyään ollenkaan."

Siinä se syy sitten selkeästi on sanottuna. Kun miehesi ei ole haluamisesi mukainen, ei sitten seksiä ollenkaan.

Eikös siinä lue että puheet oli ollut suuret eli alussa kai tylsimysmies antanut kuvan että on juuri sellainen mies kuin kirjoittaja hakee ja nyt onkin täysin aloitekyvytön. 

Kyllähän se vatuttaisi jos etsii tietynlaista kumppania ja suhteessa onkin sitten ihan toisenlainen. Eikös tämä ole miehilläkin tällä palstalla probleema. 

Vierailija
7/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsää on meilläkin. Mies haluaa tosi harvoin ja se on sitten sitä lähetyssaarnaajaa. Minä haluan useammin ja kaikkea erilaista, hellyyttä enemmän, yllätyksiä, kokeilujakin. Esim. suuseksi, ratsastus, takaa päin mm. ovat miehelleni "ei missään tapauksessa-juttuja". Haluaisin tuntea voimakasta kiihottumista, saada ihokarvat reagoimaan pelkästä seksiajatuksesta. Mutta, mutta...

N63

Onko aikaisemmin ollut sitten erilaista? Meillä oli hieman, mutta kun ikää tullut, mies on tosi pidättyväinen ja mun halut taas lisääntynyt.

N65

Vierailija
8/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyisellä puolisollasi himottavampi pillu kuin ensimmäisellä?

Vierailija
9/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ensimmäisellä oli parempi kuin nykyisellä. Tämä on muuten parempi. Paras pillu on kuitenkin panokaverilla. 

Vierailija
10/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N63

Ja minkähän ikäinen mies mahtaa olla ?

Vierailija
11/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ensimmäisellä oli parempi kuin nykyisellä. Tämä on muuten parempi. Paras pillu on kuitenkin panokaverilla. 

Hyvä että kullisi saa sen kaipaamaa lähihoitoa ja panokavereita riittää!

Vierailija
12/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran saan naista, minkä kohtuudella enää jaksankaan. Mikä lienee rouvalle tullut, kun niin paljon tahtoo.  Mutta ihan hyvä, kyllä minulle maistuu.

Vierailija
13/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee lottovoittoon verrattavissa oleva tilanne, jos löytyy se samantahtisuus seksuaalisuudessa

Vierailija
14/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi. Meillä molemmat saavat seksiä kun pyytävät. Sovittiin 11v. sitten seurustelun alussa, jolloin kummallakin oli jo pikät suhteet / suhteita takana, että meidän liitossa tuosta ei tule ongelmaa. Ei ole tullut ainakaan vielä. 

Monet tietysti kuvittelee että naimme kuin kaniinit, mutta kun molemmat tietää että sitä saa kun haluaa ja vielä niin kuin haluaa niin ei sitä ihan joka päivä tule harrasteltua. Ihan tekstarilla voi pyytää....

Tässä esimerkki ihan sanasta sanaan lauantailta kun olin yksin käymässä mökillä:

M: Huomenna seksisukkikset (=stay-upit) jalassa, kun tulen klo 18. Jos ei ole, saat piiskaa

V: Saanko joka tapauksessa?

M: Taidat saada 😉

M: Voisit kyllä olla pikku piiskauksen, vibrauksen ja takaapäin nainnin tarpeessa.....ja vähän muunkin pikkutuhman

V: Kuulostaa hyvältä 🥰

Vierailija
15/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu yksi. Meillä molemmat saavat seksiä kun pyytävät. Sovittiin 11v. sitten seurustelun alussa, jolloin kummallakin oli jo pikät suhteet / suhteita takana, että meidän liitossa tuosta ei tule ongelmaa. Ei ole tullut ainakaan vielä. 

Monet tietysti kuvittelee että naimme kuin kaniinit, mutta kun molemmat tietää että sitä saa kun haluaa ja vielä niin kuin haluaa niin ei sitä ihan joka päivä tule harrasteltua. Ihan tekstarilla voi pyytää....

Tässä esimerkki ihan sanasta sanaan lauantailta kun olin yksin käymässä mökillä:

M: Huomenna seksisukkikset (=stay-upit) jalassa, kun tulen klo 18. Jos ei ole, saat piiskaa

V: Saanko joka tapauksessa?

M: Taidat saada 😉

M: Voisit kyllä olla pikku piiskauksen, vibrauksen ja takaapäin nainnin tarpeessa.....ja vähän muunkin pikkutuhman

V: Kuulostaa hyvältä 🥰

Jos tää on totta, niin olet kyllä onnen-pekka!

Vierailija
16/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta yhteiseloa takana ja itse olen tyytyväinen, luulen että mieskin. Teen aika usein aloitteita ja harvoin kieltäydyn jos miestä haluttaa. Hoitelen hänet mielelläni vaikka sattuisi niin, ettei itsellä juuri silloin hurjasti tekisikään mieli. Sama toisinpäin. Hän ei kuitenkaan  koskaan onneksi painosta mihinkään.

Nyt olen monena aamuna saanut suuhoitoa kun olemme jääneet kaksistaan hetkeksi kotiin. Siitä lähtee päivä mukavasti käyntiin, kun mies todellakin tietää mitä minulle pitää tehdä ja saan melko helposti. Eipä minunkaan tarvitse kun nousta ratsaille nii  miehen silmät alkavat pyöriä päässä. 

Vierailija
17/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisen seksiaddktin , ei kannata sitoutua kehenkään naisern.

Ei avo-eikä avioliittoon.  Eikä tehdä lapsia kenenkään naisrn ksnssa,

Ap:n kannattaa metsästellå satunnaista seksiseuraa, sieltä sun täältä. Ja sellaista seuraa löytyy kyllä, yllin kyllin, nykyisistä sinkkunaisista.

Sinkkunaisista, jotka ovat koulutettuja, elävät omillaan.  Ja jotka Ap:n tavoin etsivät, vain tilapäistä seksiseuraa, tuon tarpeen, fyysiseen tyydutykseeen.

Ja toki näiden naisten kanssa, saattaa syntyä myös pitempi seksi tapailusuhde, sikäli mikäli sänkysessiot antava molemmille huikeita elämyksiä.

Ja tälläinen on näinä aikoina yleisrmpää, kuin tavallinen heepo, vois edes kuvitella.

Pysyvät suhteet, kotielämä, perhe- elämä, lapset, kodin tavallinen ja turvallinen arki, ei yksinkertaisesti anna, seksiriippuvaisellw miehelle yhtään mitään. Se on tylsää, kyllästyttävää elämää.  Ei koskaan mitään jännitystä, kiksejä.

Lapsista nää äijät piittaa.  Oma nautinto on nro yksi.

Samoin kuin narkomaaneilla. Ja alkoholidteilla. Pelaajilla. Ja muilla samanmoisilla.

Vierailija
18/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
19/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N63

Onko aikaisemmin ollut sitten erilaista? Meillä oli hieman, mutta kun ikää tullut, mies on tosi pidättyväinen ja mun halut taas lisääntynyt.

N65

Meillä taas nainen ei halua mitään, muuta, kuin kyljikkäin naamat vastakkain, saa kyllä orkun. Itse haluaisin nuolla ja naida monipuolisesti ja leikkiä vaikka mitä, mutta vaimolta jyrkkä Ei, ei saa edes koskea pilluun muulla kun kullilla peiton alla.

Haukkuu pervoksi ja muutenkin, kun joskus ehdotellut jotain ihan pientä.

Tasan ei mene parien seksit 😄, muuten kyllä viihdymme tiiviisti yhdessä hyvin.

M57

Vierailija
20/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi lottovoittaja. Varmasti Suomesta löytyy paljonkin pareja, joissa halut kohtaa. Tosin helpommin löytää samanlaisen ihmisen, jos haluaa vaikka kerran pari viikkoon. Ja puhun nyt pitkästä suhteesta. Vaikeampi löytää naista, joka haluaa joka päivä vielä 20:n yhteisen vuoden jälkeen. Meillä kävi tuuri. Joka päivä harrastetaan seksiä vieläkin, vaikka ollaan yhdessä oltu yli 25 vuotta. Tosin taidan itse haluta meistä enemmän, mutta vaimo suostuu kuitenkin aina. Seksi on meillä vähän erillinen osa parisuhdetta. Se ei liity hellyyteen, riitelyyn, kotitöihin tai ole kaupan, tai kiristyksen kohde. Nuo muut jutut hoidetaan muilla tavoin, kuin seksilakolla. Eli puhumalla. Toimii meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme