Brasilialaisen naisen hienot kynnet
Löysin tämän brasilialaisen naisen ig-kanavan, jolla hän esittelee (mielestäni) todella hienoja, pitkiä luonnonkynsiään lakkauksilla ja ilman. Ovatko sinusta hänen kyntensä hienot?
Kommentit (18)
Mutta voiko noilla käsillä tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä omituinen maku. Mun mielestä noi oli oikein poikkeuksellisen rumat kynnet.
Jaa, no ikävää jos eivät olleet sun mieleesi. Mun mielestäni nuo olivat ihan hienot ja siistit noin pitkiksi luonnonkynsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo on naiselliset. 5/5
No sehän kiva kuulla että pidit!
Tällä lyhyellä videolla hänen kynsillään on vain kiiltävät lakkaukset.
Niin sievät ruusunpunaiset lakkaukset hänen hienoilla kynsillään.
kynsien ihailija kirjoitti:
Täytyy kiittää sinua erityisesti kun olet tuosta selkeästi suuremmasta järjenvalostasi huolimatta jaksanut vuosikausia roikkua perässä fanittamassa, koska olet -winner-riippuvainen ;DDDDDD
Voit tosiaan myös lopettaa peesaamiseni ja seuraamiseni --- koska vaan haluat. Helpostihan se käy, vai mitä, koska tiedät taudinkuvan ja riippuvuudenkin noin hyvin? Elämä on tuolla ulkona, miksi kyyläät minua?
-winner-
Vaaleat lakkaukset, joissa kynsien kärjissä lisänä kimaltavia hippuja.
Vierailija kirjoitti:
kynsien ihailija kirjoitti:
Täytyy kiittää sinua erityisesti kun olet tuosta selkeästi suuremmasta järjenvalostasi huolimatta jaksanut vuosikausia roikkua perässä fanittamassa, koska olet -winner-riippuvainen ;DDDDDD
Voit tosiaan myös lopettaa peesaamiseni ja seuraamiseni --- koska vaan haluat. Helpostihan se käy, vai mitä, koska tiedät taudinkuvan ja riippuvuudenkin noin hyvin? Elämä on tuolla ulkona, miksi kyyläät minua?
-winner-
Anteeksi, mutta en ymmärtänyt yhtään, mitä tarkoitat.
Kiitos kaikille vastanneille. Toivottavasti kauniit kynnet piristivät edes jonkun iltaa. 😊
Hänen hienot kyntensä punaisin lakkauksin:
Näissä kuvissa hänellä on vaaleanpunaiset lakkaukset kynsillään ja kärjissä hieman hilettä. Mielestäni todella hienot.
Ihastuttavat sinivalkoiset lakkaukset ja koristelut hieman lyhyemmillä kynsillä.
Mielestäni tosi näyttävän pitkät vapaat reunat
Tummanpunaiset lakkaukset hileillä.
Noin viikko sitten julkaistulla videolla hänellä on hieman lyhyemmät kynnet. Minusta ovat silti hienot, vaikka yksi kynsi onkin katkennut.
Hänen näyttävän pitkät kyntensä lakkaamattomina.
Sulla on kyllä omituinen maku. Mun mielestä noi oli oikein poikkeuksellisen rumat kynnet.