Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilta vaaditaan vähän kaikkea mutta mites vastavuoroisuus

Vierailija
24.05.2025 |

Eli naisilta vaaditaan korkkareita, pukeutumista, peppusegsiä kaikenlaistamutta hei hyvät miehet, mitäs TE tuotte naisen iloksi segsitouhuihin??? 

Tuoksuja? Pukeutumista? Millä saatte naisen syttymään? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse mihinkään vaatimuksiin suostua.

Vierailija
2/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti hyvännäköisten naisten perään kuolataan ja heidän odotetaan pukeutuvan, tai ainakin mielellään heillä nähtäisiin kauniit alusasut ja muut piristämään sänkyelämää

miehellä ne ikuiset blackhorset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: Mikä naisen saisi syttymään?

Vaimolta tähän ei vastausta saa.

Vierailija
4/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei ole pakko yhtään mitään. 

Vaihda parempaan mieheen ja jätä se por nourpo. Toinen vaihtoehto on yksin oleminen. Tervetuloa tähän päivään. 

Vierailija
5/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka tuoksuu hyvältä, iho on hoidettu, kynnet leikattu, hampaat pesty puhtaissa yöboxereissaan ja T-paidassaan käy viereeni sängylläkalu hipaisee reittäni boxerien läpi ja tämän ihanan miehen tuoksu ja puhtaus yhdistettynä kehon lämpöön. 

SE saa minut syttymään. 

Vierailija
6/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kii taas!

Vierailija
7/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda parempaan mieheen ja jätä se por nourpo. Toinen vaihtoehto on yksin oleminen. Tervetuloa tähän päivään. 

Ei niin olekaan, mutta kun tätä palstaa lukee, saa vaikutelman että naisten muka täytyy kaikkea mutta miksei miehet anna sitten naiselle kiihoketta

Vierailija
8/29 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka tuoksuu hyvältä, iho on hoidettu, kynnet leikattu, hampaat pesty puhtaissa yöboxereissaan ja T-paidassaan käy viereeni sängylläkalu hipaisee reittäni boxerien läpi ja tämän ihanan miehen tuoksu ja puhtaus yhdistettynä kehon lämpöön. 

SE saa minut syttymään. 

Tällaista kun ajattelee, niin alkaa tekemään mieli. 

Vierailija
9/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin olekaan, mutta kun tätä palstaa lukee, saa vaikutelman että naisten muka täytyy kaikkea mutta miksei miehet anna sitten naiselle kiihoketta

Niitä ei kiinnosta. Miehen tulee kelvata sellaisenaan, tumpelonakin, jota nainen uupumatta palvelee ja miellyttää. 

Ajat on muuttumassa, feidaa se sovinistinen poketumputtaja jo tänään. Parempi yksin. 

Vierailija
10/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut reilun 25 vuoden aikana neljä vakavaa parisuhdetta.

Kolme ensimmäistä oli sellaisia naisia jotka kyseenalaistivat aina sen miksi heidän pitäisi mitään muuta kuin heittäytyä selälleen ja avata jalkansa ja odottaa että minä hoidan hommat.

Minusta tuli joka naisen kanssa haiseva, hygieniasta piittaamaton, lihava möykky joka ei pitänyt itsestään lainkaan huolta. Koska työt onnistuivat haisevanakin niin mitäpä sitä turhaan suihkussa käydä tai pestä hampaita. Eihän heiltä edes pusua tullut pyytämättä. Sitten nämä naiset kehtasivat vielä inistä etten pidä itsestäni huolta.

Nykyinen vaimoni tekee aloitteita aktiivisesti ja ottaa minut huomioon niin sängyssä kuin arkielämässäkin. Häneltä tulee eroottisia tekstiviestejä ja hän osaa pitää itsestään huolta ja panostaa parisuhteeseen hankkimalla ihan pyytämättä kauniita alusasuja. Kumma kyllä, nykyään pesen hampaat joka ilta ja aamu, käyn suihkussa kerran päivässä, käymme yhdessä lenkillä ja syön paljon terveellisemmin ja monipuolisemmin kuin koskaan ja siivoilen ja heivaan roskat ulos pyytämättä.

Muistakaa naiset että parisuhde-sanassa on sana pari. Panostakaa suhteeseenne, sillä se osoittaa että arvostatte toista ja toisen haluja ja toiveita. Jos te pistätte alapeukkuja, niin muistakaa että yksinäisyyteenne on syy!

Vierailija
11/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut reilun 25 vuoden aikana neljä vakavaa parisuhdetta.

Kolme ensimmäistä oli sellaisia naisia jotka kyseenalaistivat aina sen miksi heidän pitäisi mitään muuta kuin heittäytyä selälleen ja avata jalkansa ja odottaa että minä hoidan hommat.

Minusta tuli joka naisen kanssa haiseva, hygieniasta piittaamaton, lihava möykky joka ei pitänyt itsestään lainkaan huolta. Koska työt onnistuivat haisevanakin niin mitäpä sitä turhaan suihkussa käydä tai pestä hampaita. Eihän heiltä edes pusua tullut pyytämättä. Sitten nämä naiset kehtasivat vielä inistä etten pidä itsestäni huolta.

Nykyinen vaimoni tekee aloitteita aktiivisesti ja ottaa minut huomioon niin sängyssä kuin arkielämässäkin. Häneltä tulee eroottisia tekstiviestejä ja hän osaa pitää itsestään huolta ja panostaa parisuhteeseen hankkimalla ihan pyytämättä kauniita alusasuja. Kumma kyllä, nykyään pesen hampaat joka ilta ja aamu, käyn suihkus

Eli huono hygieniasi ja huonot seksitaitosi ovat jonkun toisen syytä eli naisten syytä? Uskomaton tuo miesten logiikka. 

Vierailija
12/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tee aloitteita ja on tylsä sängyssä mutta ei se ole minun hammashygieniaan tai suihkussakäyntiin vaikuttanut, saati että olisin jättänyt juoksuharrastuksen ja alkanut sulamaan sohvaan, mitä ihmettä nyt :D

Vierailija
13/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tee aloitteita ja on tylsä sängyssä mutta ei se ole minun hammashygieniaan tai suihkussakäyntiin vaikuttanut, saati että olisin jättänyt juoksuharrastuksen ja alkanut sulamaan sohvaan, mitä ihmettä nyt :D

Samaa ihmettelen minäkin. Miehet saavat kyllä kaiken väännettyä päässään naisten syyksi, jopa oman huonon hygieniansa. Huh huh. 

Vierailija
14/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin. Miehet saavat kyllä kaiken väännettyä päässään naisten syyksi, jopa oman huonon hygieniansa. Huh huh. 

Juurikin niin!!!! Tämä totta!!! 

Eikö itsensä takia jokainen pidä huolta itsestään, ja siten kokee myös olevansa haluttu ja houkutteleva kumppaninkin silmissä. 

Vierailija
15/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanko taas alkuperäiseen kysymykseen?

Minä teen vaimolleni yleisesti asioita joista hän on ilmaissut pitävänsä. Hieron jalkoja joka ilta, kun koipi työnnetään kysymättä syliini. Kiehnään kyljessä nukkumaan mennessä, hyväilen rintoja, hieron reisiä ja pakaroita, silittelen pillua vaikkei tarkoitusta tai tilaisuutta olisi edetä seksiin. Pusuttelut kuuluvat tietysti asiaan pitkin päivää. Kun itseäni panettaa, teen sen hänelle tiettäväksi seksiviestein, kosketuksin, jotta seksi pysyisi hänelläkin mielessä eikä hukkuisi sinne tuhannen muun päässä pyörivän asian joukkoon. Ja joo, on mulla muutamat niukemmat pöksytkin, jotka voin laittaa ja tilaisuuden tullen vilauttaa hänen ilokseen.

Seksissä pidän huolta suulla ja sormin, että hän lämpenee riittävästi heti alussa. Tämä on huolenpitoa, koska itse hän siitä mielellään laistaisi ja siirtyisi suoraan asiaan, mutta se ei sitten tekisikään hänelle niin hyvää kuin mihin on tottunut. (Tästä ollaan nyt saatu käytännön opetus, kun tietystä syystä en ole vähään aikaan voinut antaa suuseksiä.) Akti on sitä mitä hän haluaa ja niin pitkään kuin hän haluaa, ja kun hän on tyytyväinen, vauhdittaa hän minut nopeaan loppuun.

Mutta kun aloituksessa vastavuoroisuudesta kerran kysyttiin, niin minun täytyy sanoa, etten tee kaikkea tätä vastavuoroisesti, vaan ihan ilman vaatimuksia hänelle. Hän kyllä tietää juttuja mistä minä tykkäisin (eivätkä ne ole mitään pervoilua), mutta niin kauan kuin hän ei niitä omasta halustaan ja aloitteestaan tee, niin en ala enempää pyytelemäänkään, en nauttisi mistään vastentahtoisesta yrittämisestä.

En minä koe, että tämä elämän osa-alue menisi meillä nyt ihan "tasan", mutta ei elämässä kaikki mene. Kokonaisuus meidän 30 vuoden suhteessa on vahvasti plussan puolella kuitenkin. Tämä nyt ihan vain kommenttina aloitukseen, ettei kaikki asiat ihan aina mene niin stereotyyppisesti kuin usein tekisi mieli kuvitella, että saisi palstalle kipakan kirjoituksen.

Vierailija
16/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi mitään noista, mitkä ap mainitsi.

Sekin on varmaan pahaksi ap:n lasien läpi katsottuna.

Vierailija
17/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataanko taas alkuperäiseen kysymykseen?

Minä teen vaimolleni yleisesti asioita joista hän on ilmaissut pitävänsä. Hieron jalkoja joka ilta, kun koipi työnnetään kysymättä syliini. Kiehnään kyljessä nukkumaan mennessä, hyväilen rintoja, hieron reisiä ja pakaroita, silittelen pillua vaikkei tarkoitusta tai tilaisuutta olisi edetä seksiin. Pusuttelut kuuluvat tietysti asiaan pitkin päivää. Kun itseäni panettaa, teen sen hänelle tiettäväksi seksiviestein, kosketuksin, jotta seksi pysyisi hänelläkin mielessä eikä hukkuisi sinne tuhannen muun päässä pyörivän asian joukkoon. Ja joo, on mulla muutamat niukemmat pöksytkin, jotka voin laittaa ja tilaisuuden tullen vilauttaa hänen ilokseen.

Seksissä pidän huolta suulla ja sormin, että hän lämpenee riittävästi heti alussa. Tämä on huolenpitoa, koska itse hän siitä mielellään laistaisi ja siirtyisi suoraan asiaan, mutta se ei sitten tekisikään hänelle niin hyvää kuin mi

Onpas ihanan kuuloista! Tuollaiselle miehelle minä antaisin yllätyksiä ja tekisin kivoja juttuja, kun huomioi naisen noin upeasti. 

T.Ketjun aloittaja

Vierailija
18/29 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mitään noista, mitkä ap mainitsi.

Sekin on varmaan pahaksi ap:n lasien läpi katsottuna.

Eipäs olekaan. 

Ihmiset on erilaisia ja se hyväksyttäneen. 

Pointti oli se, että jos mies haluaa että ostan häntä varten sänkyyn kauniit alusvaatteet tai jotain muuta erilaista, niin mitä kiihoketta hän toisi mulle jonain kertana. 

Vierailija
19/29 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatka kahdestaan ja lapset hoitoon saattaa toimia. Ei ole mitään takeita, mutta kotimaassa ei enää vaimolta irtoa.

20/29 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE saa 

Riittääkö et ihan itse leikkaa ja viilaa kynnet, vai pitääkö käydä jossain kauneushoitolassa hoidattamassa kynnet. Entäs ihon hoito riittääkö pesu ja rasvaus vai meneekö tääkin tuonne hoitola puolella? jonkun savikylvyn ja hieronnan jälkeen iho tietty vois olla vielä astetta hoidetumpi. Thai hierojilta taitaa saada oikeinkin kivat hoidot iho on niin hepeän pehmeä ja mieli levollinen. 😃

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi