Onko tällä palstalla vielä normaalia miehiä vai onko kaikki katkeria naisia vihaavia inceleitä?
Kommentit (20)
Olen mä nähnyt täällä normaaleja miehiä, mutta ymmärrettävästi useimmat heistäKÄÄN eivät viitsi jankata inceltrollien kanssa.
Normaalit miehet mökkeilee vaimon kanssa.
Inkkelipersut öyhöttää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.
Vastaus aloituksen kysymykseen tulikin jo tässä ensimmäisessä vastauksessa... Harvassa ovat normaalit miehet...
Olen itse hincel eli homo jolla on vaikeuksia päästä po raamaan miehen ahteria. Haluja olisi mutta päädyn aina pantavaksi.
Tykkään katella tubesta videoit jossa 30 v naiset itkee ettei oo miestä ja eikä omaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katella tubesta videoit jossa 30 v naiset itkee ettei oo miestä ja eikä omaa lasta.
Se on aina nautinto nähdä tai kuulla, kun naisilla on ongelmia pariutumisensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, eipä ole tullut yhtäkään tuollaista videota vastaan mutta sen sijaan naisettomuudesta valittavia miesten videoita ja postauksia tulee netissä vastaan sitäkin enemmän.
Välillä on ihan fiksunkin kuuloisia miehiä ja ainahan ei tiedä onko kommentin takana mies vai nainen. Nämä incel-ulisijat ovat vaan niitä kaikista äänekkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on ihan fiksunkin kuuloisia miehiä ja ainahan ei tiedä onko kommentin takana mies vai nainen. Nämä incel-ulisijat ovat vaan niitä kaikista äänekkäämpiä.
Tämähän se on, on täällä fiksujakin mutta nämä ulisijat ovat äänekkäimpiä ja eivät edes mitenkään älykkäällä tavalla. Toisaalta ihan hyvä että tekevät itsensä nähdyksi, kaikki tietävät kiertää heidät kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normaali mies?
Sellainen, jolle nainen on tasavertainen kumppani ja ystävä, eikä joka pidä naista pelkkänä pilluna tai kodinkoneena eikä oleta, että naiset ovat kollektiivisesti hänelle jotain velkaa. Sellainen, joka ei hauku muita netissä ja osaa keskustella asiallisesti. Sellainen, jolla on elämässä sisältöä ja tavoitteita.
Ensin pitäisi määritellä mikä on normaali. Olen monessa suhteessa tilastollisesti epätyypillinen mies, mutta naimisissa, hyvässä ja tasa-arvoisessa liitossa. En suhtaudu naisiin mitenkään erityisesti. Tarkoitan tällä, että tiedostan tiettyjä eroja miesten ja naisten välillä, mutta ne eivät ole merkitseviä esim. työelämässä. Substanssiosaaminen on, sukupuolesta riippumatta. Yleisesti sosiaalisessa kanssakäymisessä ystävällisyys, itseironia ja samalla aallonpituudella oleminen -eli luonne- ratkaisee, ei toissijaiset seikat kuten sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuneisuus.
Uskallan väittää huomattavan enemmistön miehistä ajattelevan tämän suuntaisesti. Ainakin omassa tuttavapiirissäni asia on näin. Tällä palstalla samoin kuin sosiaalisessa mediassa raivoaa kovaäänisesti sukupuolisidonnaista vastakkainasettelua lietsova vähemmistö niin miehissä kuin naisissa.
Ei täällä voi tuommoista tunnustaa ilman, että toiset tulee länkyttämään paskaa siihen päälle.
Tietenkin on. Heidän kirjoituksensa jäävät palstalla kaiken p*skan alle.
Vierailija kirjoitti:
Jep just tollasii naiset on😂
Kyllä on normaaleja miehiä palstalla, mutta heitä luullaan aina naisiksi ellei tee selväksi sukupuoltaan, koska on se oletus että vain naiset kirjoittelisi asiallisesti.
Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.