Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies ei tarvitse kuin kofeiinia, nikotiinia ja etanolia ollakseen onnellinen.

Vierailija
24.05.2025 |

Kaikki muu on turhaa ja tuulen tavoittelua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaa, kyllÀ mun mies saa rakkautta, seksiÀ, hellyyttÀ, ruokaa, puhtaat vaatteet, siistin kodin, harrastusseuraa, juttuseuraa, laskujen maksajan, vaimon, lapsensa Àidin ja lojaalin kumppanin myötÀ- ja vastamÀkiin - mutta me ollaan tallattu yhdessÀ jo 20 v ja maailma oli erilainen silloin, parempi.

Vierailija
2/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotkut etsivÀt helpotusta eri kokeiluilla. Mutta sen terveellisyys kannattaa miettiÀ ensin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt sekoitat riippuvuuden ja onnellisuuden. Alkoholisti toki kuvittelee olevansa onnellinen kun saa viinaa, mutta ei se onnea ole.

Vierailija
4/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle thc on onnen lÀhde.

Vierailija
5/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulle riittÀÀ uhkapelit. 

Vierailija
6/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Etkö tarvii grillimakkaraa ja muuta kunnon liharuokaa yhtÀÀn? Taidat olla niitĂ€ vihervasemmistolaisia ituhippejĂ€. MENE TÖIHIN!!!!11

Vierailija
7/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos addiktiot tuo hetkeksi illuusion tarpeiden tĂ€yttymisestĂ€ niin sitten se on niin. PidemmĂ€n pÀÀlle valheessa on kuitenkin yleensĂ€ raskasta elÀÀ. Mielenterveysongelmiin ja varsinkin vanhempien mielenterveysongelmiin jos puututtaisiin kunnolla addiktioihin pakenemista olisi paljon vĂ€hemmĂ€n. Ihan kaikkia ei voi toki auttaa, niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. 

Vierailija
8/8 |
24.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸșđŸ„ƒđŸšŹ

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi seitsemÀn viisi